Gå til innhold

Trailer: Splinter Cell: Conviction


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer til å bli artig med en ny (og stor) vri på Splinter Cell serien. Gleder meg veldig, siden jeg er en stoooor Splinter Cell Fan. Eneste domme er hvis de fjerner at du kan gjemme deg i skyggene. Det ville hvært veldig dumt. Merket også at det ikke kommer til Playstation 3 (LOL suckers!), noe som er litt synd (NOT!). "Sorry" for at jeg er 360 fan, PS3 er drit bra det også.

Lenke til kommentar
Veit vi hvordan dette spillet kommer til å være da? Så korte klipp fra en bane i denne traileren, og folk dømmer allerede selve Splinter Cell greia nord og ned. Var jo tross alt et par sånne baner på DA og. Kan jo være at dette er det eneste brettet som er sånn, så er det 15 andre snikebrett?

8680515[/snapback]

;)http://gamer.no/nyhet/pc/store_forandringe...nter_cell/39521

 

KOMMER DET IKKE TIL PS3?! ÅÅÅÅÅ, blir så LEI meg!! :cry:

Endret av latter17
Lenke til kommentar

folk her blir jaggu aldri fornøyde virker det som...

 

"uff enda et spill som er helt likt de 4 forrige i serien, så kjipt, alt suger osv."

 

"uff nå har de endra på det nye spillet i serien, så kjipt, alt suger osv."

 

dere kan ikke få i pose og sekk, i alle fall ikke på denne måten. godta det eller klag i det stille.

 

husk at dette er en sammenhengende serie som tar for seg deler av livet til sam fisher, og valgene han tar i en del (et spill) fører til endringer i en annen del (annet spill) i alle fall er det slik jeg tolker det

 

det ser ut til at han er en jaget forbryter denne gangen, fordi han ble beskyld for foræderi etter handlingen i det forrige spillet.

 

det er i alle fall sånn jeg tolker det, og selv om jeg bare har spillt DA til nå i serien, så virker dette som en ganske naturlig vei å gå.

 

kanskje dette er det siste spillet i serien, og vi får noen store og drastiske overraskelser mot slutten av spillet, eller kanskje alt ordner seg og sam får sin gamle jobb tilbake.

 

igjen, uten å ha spillt de andre spilla utenom DA, så virker dette som det er en fin måte og avslutte serien spill om den godeste fisher.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Synes de burde finne på et annet navn enn Splinter Cell til spillet nå når dem allikavell forandrer på hele konseptet.

Hadde for min del vært bedre å legge Splinter Cell død så vi kunne husket de flotte spillene vi har fått,istedefor å lage en "ny" serie med samme navn.

Greit nok at det så helt kurant ut dette her,men det er ikke Splinter Cell.

Da kunne jo likeså Doom vært ute i naturen med masse sollys og elver og fine grønne marker da..

Dette blir for dumt å si. Ut ifra videoen så har vi ikke fått noe bekreftelse på om det er slutt på snikingen eller om hva story'en er i dette spillet.

 

Jeg har ikke spilt alle Splinter Cell spillene, men jeg vil annta at de bygger videre på en story, akkurat som denne. Så jeg vil annta at det er en grunn til at Sam Fisher nå er etterlyst. Bare pga dette skal de da ikke skifte navnet på spillet når et er basert på story'en fra de tidligere spillene og du kan ikke kalle dette en "ny" serie heller.

Lenke til kommentar
Synes de burde finne på et annet navn enn Splinter Cell til spillet nå når dem allikavell forandrer på hele konseptet.

Hadde for min del vært bedre å legge Splinter Cell død så vi kunne husket de flotte spillene vi har fått,istedefor å lage en "ny" serie med samme navn.

Greit nok at det så helt kurant ut dette her,men det er ikke Splinter Cell.

Da kunne jo likeså Doom vært ute i naturen med masse sollys og elver og fine grønne marker da..

Dette blir for dumt å si. Ut ifra videoen så har vi ikke fått noe bekreftelse på om det er slutt på snikingen eller om hva story'en er i dette spillet.

 

Jeg har ikke spilt alle Splinter Cell spillene, men jeg vil annta at de bygger videre på en story, akkurat som denne. Så jeg vil annta at det er en grunn til at Sam Fisher nå er etterlyst. Bare pga dette skal de da ikke skifte navnet på spillet når et er basert på story'en fra de tidligere spillene og du kan ikke kalle dette en "ny" serie heller.

8682725[/snapback]

 

Helt enig! Sam Fisher har kanskje ikke samme high-tec utstyret som han hadde i de forrige spillene, men byen inneholder sikkert mange bakgårder som åpner opp for mye sniking osv.

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden kommer det ikke til PS3?

Jeg som allerede gledet meg.

Dagens nedtur, deluxe.

8681263[/snapback]

 

 

Fordi MS bydde dem mer $$$ enn Sony for at det skulle være eksklusivt.

8681600[/snapback]

Sånn generelt, pleier ikke eksklusiviteten å bare vare en liten stund da?

Så kommer det på andre plattformer etter på.

De tjener vel gjerne litt mer på å gi det ut til så mange som mulig.

Lenke til kommentar

Dette minnet unektelig om en viss Jason Bourne, og det er i mine øyne kun positivt! Bestiller meg Double Agent så snart lønnen faller inn på konti, så jeg er klar til å gå neste kapittel i møte forhåpentligvis til jul.

Simpelthen elsket lyssettingen her, og grafikken generelt så meget lovende ut til å være wip. Er helt enig i at forandring fryder i en spillserie som dette, og det er kun positivt at de heller gjør dette og fortsetter en mer tilsynelatende engasjerende storyline, enn å legge serien død.

Endret av Tackli
Lenke til kommentar
Siterer meg selv fra en lignende tråd; dette er ikke Splinter Cell!  Serien er i mine øyne totalt ødelagt, og har nå gått fra hva som gjorde forgjengerne populære til noe klisjéaktig oppgulp.

8685475[/snapback]

 

Hvilken klisjé er det du sikter til? Og om det så skulle være, er nok dette mindre klisjéaktig enn "superhemmelig agent redder verden (igjen...)" klisjéen... Eller? Klarer ikke helt å forstå hva du mener med oppgulp i denne sammenhengen. Så opplys meg gjerne.

Endret av Tackli
Lenke til kommentar
Siterer meg selv fra en lignende tråd; dette er ikke Splinter Cell!  Serien er i mine øyne totalt ødelagt, og har nå gått fra hva som gjorde forgjengerne populære til noe klisjéaktig oppgulp.

8685475[/snapback]

 

Hvilken klisjé er det du sikter til? Og om det så skulle være, er nok dette mindre klisjéaktig enn "superhemmelig agent redder verden (igjen...)" klisjéen... Eller? Klarer ikke helt å forstå hva du mener med oppgulp i denne sammenhengen. Så opplys meg gjerne.

8685714[/snapback]

 

Jeg trekker veldig assosiasjoner til for eks. "Prison Break: The Game" eller "24" for å nevne noen. Klart, superagent som redder verden er i og for seg kanskje litt søkt - men nå føler jeg at spillet prøver å være noe helt annet en hva det en gang var.

Lenke til kommentar
Siterer meg selv fra en lignende tråd; dette er ikke Splinter Cell!  Serien er i mine øyne totalt ødelagt, og har nå gått fra hva som gjorde forgjengerne populære til noe klisjéaktig oppgulp.

8685475[/snapback]

 

Haha, noe av det dummeste jeg har hørt. De gjør jo akkurat det motsatte av å være klisjefulle. Greit nok at spillideen ikke interesser deg og at du heller ønsket gode gamle SC, men denne nye vrien er i det minste original og kreativ enten du liker det eller ikke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...