iMono Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Haha Aidskake. Liker du ikke at kroppen er litt ute av kontroll? Uansett, rumpen min sovnet idag. Det var faktisk ikke morsomt! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Rumpa mi sovner hele tiden Sitter på en hard stol med beina oppå senga Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Lol, jeg husker en dag jeg stod opp og skulle trå ut av senga så tryna jeg ned i gulvet og lurte på hva faen er det jeg driver med - så merka jeg ut at foten hadde sovna Endret 24. mai 2007 av Fredrik- Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Haha Aidskake. Liker du ikke at kroppen er litt ute av kontroll? 8691172[/snapback] Med mindre jeg er full - nei. At rompa sovner er verst! Sovner foten kan man sitte og vente på at det går over. Rompa derimot. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Det er ikke mangel på blod som gjør at foten sovner. Endret 24. mai 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Trodde først dere var sarkastiske når dere skrev at det var "deilig", og "morsomt", men etter så mange skriver det samme, så vil jeg tro dere er seriøse? Jeg HATER når føttene sovner.. Kribler som pokkern, og jeg må holde foten i luften, for det svir jo så jævlig når jeg setter den ned på gulvet, eller rører noe med den i det heletatt.. Noe som er litt morsomt derimot, er når du våkner og du lurer på hvorfor du har en slange eller noe under hodet, og prøver å kaste den ut av sengen, og oppdager at det er hånden din som du har mistet all følelse i.. Det er ingen kribling i hånden når den sovner, såvidt jeg husker.. Er ikke ofte det skjer, men de gangene jeg sovner på den, så er den HELT uten følelser når jeg våkner.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Det er ikke mangel på blod som gjør at foten sovner. 8692106[/snapback] Det har nok noe med nervene å gjøre, noe som er nevnt før. Jeg tror også det har noe med oksygentilførsel (som kommer via blodet). Dette gjør at musklene føles svært slappe og er vanskelig å bevege. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hendte en gang at jeg våket av at det landet er arm i ansiktet på meg.. Jeg ble vettaskremt og kastet den til siden, og la merke til litt etter at det var min egen arm! Helt merkelig dette her, da jeg ikke kunne kjenne noe i armen før den hadde våknet igjen... Dette har skjedd 3 ganger hittil.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er ikke mangel på blod som gjør at foten sovner. 8692106[/snapback] Det har nok noe med nervene å gjøre, noe som er nevnt før. Jeg tror også det har noe med oksygentilførsel (som kommer via blodet). Dette gjør at musklene føles svært slappe og er vanskelig å bevege. 8692136[/snapback] Det er nok vår venn nerven ja. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvordan gjør jeg det? 8692949[/snapback] GJøre hva? Få foten/armen/rumpen til å sovne? Hvis ja, legg press på området og ikke beveg mye av det. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 I hvor lenge tid i tiden i verden da? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg synes det er evig digg å vakne om morgenen med en sovnet arm eller to - toppen på glede rett og slett. De er helt slappe og livløse, og hvis jeg løfter dem så henger håndleddene helt løst, som om de skulle ha brukket. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 I hvor lenge tid i tiden i verden da? 8694111[/snapback] Det spørs, du kjenner det når tiden er "inne" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå