Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Foten min sover - Hysj!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde først dere var sarkastiske når dere skrev at det var "deilig", og "morsomt", men etter så mange skriver det samme, så vil jeg tro dere er seriøse? :ohmy:

Jeg HATER når føttene sovner.. Kribler som pokkern, og jeg må holde foten i luften, for det svir jo så jævlig når jeg setter den ned på gulvet, eller rører noe med den i det heletatt..

Noe som er litt morsomt derimot, er når du våkner og du lurer på hvorfor du har en slange eller noe under hodet, og prøver å kaste den ut av sengen, og oppdager at det er hånden din som du har mistet all følelse i..

Det er ingen kribling i hånden når den sovner, såvidt jeg husker.. Er ikke ofte det skjer, men de gangene jeg sovner på den, så er den HELT uten følelser når jeg våkner.. :p

Lenke til kommentar
Det er ikke mangel på blod som gjør at foten sovner.

8692106[/snapback]

Det har nok noe med nervene å gjøre, noe som er nevnt før. Jeg tror også det har noe med oksygentilførsel (som kommer via blodet). Dette gjør at musklene føles svært slappe og er vanskelig å bevege.

Lenke til kommentar

Hendte en gang at jeg våket av at det landet er arm i ansiktet på meg.. Jeg ble vettaskremt og kastet den til siden, og la merke til litt etter at det var min egen arm! Helt merkelig dette her, da jeg ikke kunne kjenne noe i armen før den hadde våknet igjen...

Dette har skjedd 3 ganger hittil.. :p

Lenke til kommentar
Det er ikke mangel på blod som gjør at foten sovner.

8692106[/snapback]

Det har nok noe med nervene å gjøre, noe som er nevnt før. Jeg tror også det har noe med oksygentilførsel (som kommer via blodet). Dette gjør at musklene føles svært slappe og er vanskelig å bevege.

8692136[/snapback]

Det er nok vår venn nerven ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...