goliatmo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Samtlige medlemer av gatasp parlament, Kohinoor og Asgeir! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har forresten alltid lurt på hva man skal med autografer; jævlig unyttige ting. 8679109[/snapback] Minne for at man har møtt den personen man har autograf av og også bevis på at man har møtt den personen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Omtrent hele ManUtds stjernegalleri anno 02/03 med unntak av Becks og RVN, samt sjefen selv, Sir Alex. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ingen. 8678156[/snapback] Så ikke gidd å svare i denne tråden, da! Daniel Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 - Martin Smidth - Sven Hannvald (vet ikke åssen de tyskerne skriver navnene sine jeg ;P) - Håvard Bjerkeli (kanskje ikke så kjent nå mer) - Ole Einar Bjørndalen og mange andre skiløpere og skiskyttere på landslaget Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg hadde Tone Damli Aaberge sin autograf på brøstkassa! Følte meg mann hele den dagen ass. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har Ole Gunnar Solskjær og Asgeir Borgemoen Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg hadde Tone Damli Aaberge sin autograf på brøstkassa! Følte meg mann hele den dagen ass. 8692349[/snapback] Kjæresten min hater henne, jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg hadde autografen til Jan Eggum. Satt i pariserhjul med han når jeg var liten Møtte han også en gang på en musikkforretning i bydn, han husket meg Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har autografen til Christer Sjögren i Vikingarna... Det er sånn det staves? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har: - Ole Gunnar Solskjær - John Carew - Eric Cantona. Den siste jeg er mest stolt av^^ Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ole gunnar solskjær Eric cantona (Traff på ei gate i Frankrike) Iven Austbø (Har drikkeflaska hans og) og en masse av andre vikingpsillere Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 alle odd spillerne som spilte i 2000 når de vant cupen, fikk de 2 dager etter. ronni deila som da gikk på odd var forrball treneren min så han fiksa med og ta med flagget mitt alle sammen + treneren stolt av det da, men nå gjør de det så dårlig atte Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Gikk vel i sjette eller sjuende klasse da vi hadde Odd på besøk.(før noen spillere flyttet) Fikk alle autografene og fikk autografdilla i ca en time, fikk til og med autografen fra læreren min den dagen Nå bryr jeg meg egentlig ikke så mye lenger om autografer men det er artig og se på alle de dere har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå