jacoP Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg ser heller ikke poenget med Autografer... Har møtt Turboneger mange ganger, men autografer er ikke helt min greie. Hva skal det være? Et bevis på hvilke kjendiser du har møtt? Hvorfor ikke da ta et bilde. Gjør ikke det heller jeg. Det holder med at jeg selv vet sikkert at jeg har møtt dem Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg ser heller ikke poenget med Autografer... Har møtt Turboneger mange ganger, men autografer er ikke helt min greie. Hva skal det være? Et bevis på hvilke kjendiser du har møtt? Hvorfor ikke da ta et bilde. Gjør ikke det heller jeg. Det holder med at jeg selv vet sikkert at jeg har møtt dem 8679292[/snapback] Det verste er vell personer som betaler domme dager for å få en signatur til en person de aldri har møtt, det er jo bare en skrift på ett papir, hadde fattet et gammelt opptak av en fest den kjendisen var på, men signaturer er litt.. rart? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg ser heller ikke poenget med Autografer... Har møtt Turboneger mange ganger, men autografer er ikke helt min greie. Hva skal det være? Et bevis på hvilke kjendiser du har møtt? Hvorfor ikke da ta et bilde. Gjør ikke det heller jeg. Det holder med at jeg selv vet sikkert at jeg har møtt dem 8679292[/snapback] Det verste er vell personer som betaler domme dager for å få en signatur til en person de aldri har møtt, det er jo bare en skrift på ett papir, hadde fattet et gammelt opptak av en fest den kjendisen var på, men signaturer er litt.. rart? 8679336[/snapback] jaja, frimerker og mynter er værre Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har autografene til James Hetfield og resten av gjengen i Metallica Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg ser heller ikke poenget med Autografer... Har møtt Turboneger mange ganger, men autografer er ikke helt min greie. Hva skal det være? Et bevis på hvilke kjendiser du har møtt? Hvorfor ikke da ta et bilde. Gjør ikke det heller jeg. Det holder med at jeg selv vet sikkert at jeg har møtt dem 8679292[/snapback] Det verste er vell personer som betaler domme dager for å få en signatur til en person de aldri har møtt, det er jo bare en skrift på ett papir, hadde fattet et gammelt opptak av en fest den kjendisen var på, men signaturer er litt.. rart? 8679336[/snapback] jaja, frimerker og mynter er værre 8679352[/snapback] Bestemorstruser! Kom på at jeg har også signaturene til hele Team Antonsen og noen andre komikere når de hadde Stand-Up festival. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg ser heller ikke poenget med Autografer... Har møtt Turboneger mange ganger, men autografer er ikke helt min greie. Hva skal det være? Et bevis på hvilke kjendiser du har møtt? Hvorfor ikke da ta et bilde. Gjør ikke det heller jeg. Det holder med at jeg selv vet sikkert at jeg har møtt dem 8679292[/snapback] Det er ingenting kulere enn et bilde av seg selv med en kjendis. En autograf uten å ha møtt personen er litt kjedelig, spesielt hvis det er snakk om Idol-kjendiser eller lignende. Hvis du derimot har autografen til Chris Walken elns, da er det faktisk kult. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Travis Smith (Trivium) Er det samme Travis Smith som også lager mye cover-art for div. band? 8678915[/snapback] Aner ikke. Er han som spiller trommer i bandet. Hører ikke på Trivium, tenkte bare det kunne vært morsomt å få signaturen da jeg traff han. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Pakk; det er hva alle jævla autografjegere er. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Du er også veldig plaget av de, ja? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Du er også veldig plaget av de, ja? 8681186[/snapback] Noe så helt utrolig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ingen... løper ikke etter stakkars mennesker for å få dem til å skrive navnet sitt Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har et signert Nemi-album! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Heisman hå! (tror det var sånn det skrives) Lenke til kommentar
Namek Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Er det ikke kulere å fortelle litt hvordan man fikk autografene, eventuelt om de sa noe kult eller hva de signerte(rumpa di, en ball osv)? Er ikke stort interessant med en tråd hvor folk lager en liste hver med hvilke underskrifter de har, er ikke som vet hvem de er heller.. Forslag til mal: - Hvem: navn og hva de gjør, spiller i bandet wannabis, verdens sterkeste 2005 o.l. - Hva: Hva personen signerte, t-skjorte, underbukse o.l. - Hvor: hvor møtte du personen, konsert, resturant o.l. - Skjedde noe morsomt: Personen sa noe tøft, kysset deg på kinnet o.l. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har autografene til den gjengen her! The Dubliners! \o/ Lenke til kommentar
Espein Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Steve-O Preston Lacy Ryan Dunn Var søskenbarnet mitt som sa spurte om de kunne skrive til meg. Det de skrev til meg var..sykt :!: Jeg var 13 år ellerno..Morsomt da.. EDIT: Så den malen..De er blandt annet med i Jackass.. Endret 23. mai 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
bravoniv Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Angus Young Malcolm Young Brian Johnson noe jeg ikke kommer og glemme(= Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Fikk westcoast custom (4 stk) til å signere på t-skjorta mi. Som et pluss signerte han Alex med piercingene, på magen og den ene puppen til dama mi, 10hi :-p Han så litt "fjern" ut der han sto og bare smilte lurt mens han signerte hu, heh.. er vel det eneste jeg kan "skryte" av.. edit: følge malen. edit2: Kom på at jeg møtte Jan-Erik Larsen fra Autofil på en bensinstasjon. Kom skikkelig i prat med han, råhyggelig kar. Fikk selvsagt autografen. Jeg spurte han bl.a. om hva det desidert råeste han hadde kjørt av bil. "Skyline, uten tvil." Endret 24. mai 2007 av empatiy Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 -Dream Theater Var de som var verdt å nevne.. 8678364[/snapback] Lucky Bastard! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Frost og Satyr fra Satyricon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå