Gå til innhold

Hvem sine autografer har du?

Anbefalte innlegg

Jeg ser heller ikke poenget med Autografer... Har møtt Turboneger mange ganger, men autografer er ikke helt min greie. Hva skal det være? Et bevis på hvilke kjendiser du har møtt? Hvorfor ikke da ta et bilde. Gjør ikke det heller jeg. Det holder med at jeg selv vet sikkert at jeg har møtt dem :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser heller ikke poenget med Autografer... Har møtt Turboneger mange ganger, men autografer er ikke helt min greie. Hva skal det være? Et bevis på hvilke kjendiser du har møtt? Hvorfor ikke da ta et bilde. Gjør ikke det heller jeg. Det holder med at jeg selv vet sikkert at jeg har møtt dem  :)

8679292[/snapback]

Det verste er vell personer som betaler domme dager for å få en signatur til en person de aldri har møtt, det er jo bare en skrift på ett papir, hadde fattet et gammelt opptak av en fest den kjendisen var på, men signaturer er litt.. rart?

Lenke til kommentar
Jeg ser heller ikke poenget med Autografer... Har møtt Turboneger mange ganger, men autografer er ikke helt min greie. Hva skal det være? Et bevis på hvilke kjendiser du har møtt? Hvorfor ikke da ta et bilde. Gjør ikke det heller jeg. Det holder med at jeg selv vet sikkert at jeg har møtt dem  :)

8679292[/snapback]

Det verste er vell personer som betaler domme dager for å få en signatur til en person de aldri har møtt, det er jo bare en skrift på ett papir, hadde fattet et gammelt opptak av en fest den kjendisen var på, men signaturer er litt.. rart?

8679336[/snapback]

jaja, frimerker og mynter er værre

Lenke til kommentar

8679292[/snapback]

8679336[/snapback]

jaja, frimerker og mynter er værre

8679352[/snapback]

Bestemorstruser!

Kom på at jeg har også signaturene til hele Team Antonsen og noen andre komikere når de hadde Stand-Up festival.

Lenke til kommentar

8679292[/snapback]

Det er ingenting kulere enn et bilde av seg selv med en kjendis.

En autograf uten å ha møtt personen er litt kjedelig, spesielt hvis det er snakk om Idol-kjendiser eller lignende. Hvis du derimot har autografen til Chris Walken elns, da er det faktisk kult.

Lenke til kommentar

Er det ikke kulere å fortelle litt hvordan man fikk autografene, eventuelt om de sa noe kult eller hva de signerte(rumpa di, en ball osv)? Er ikke stort interessant med en tråd hvor folk lager en liste hver med hvilke underskrifter de har, er ikke som vet hvem de er heller..

Forslag til mal:

- Hvem: navn og hva de gjør, spiller i bandet wannabis, verdens sterkeste 2005 o.l.

- Hva: Hva personen signerte, t-skjorte, underbukse o.l.

- Hvor: hvor møtte du personen, konsert, resturant o.l.

- Skjedde noe morsomt: Personen sa noe tøft, kysset deg på kinnet o.l.

Lenke til kommentar

Steve-O

Preston Lacy

Ryan Dunn

:p Var søskenbarnet mitt som sa spurte om de kunne skrive til meg. Det de skrev til meg var..sykt :!: Jeg var 13 år ellerno..Morsomt da..

EDIT: Så den malen..De er blandt annet med i Jackass..

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar

Fikk westcoast custom (4 stk) til å signere på t-skjorta mi. Som et pluss signerte han Alex med piercingene, på magen og den ene puppen til dama mi, 10hi :-p

Han så litt "fjern" ut der han sto og bare smilte lurt mens han signerte hu, heh..

er vel det eneste jeg kan "skryte" av..

edit: følge malen.

edit2: Kom på at jeg møtte Jan-Erik Larsen fra Autofil på en bensinstasjon. Kom skikkelig i prat med han, råhyggelig kar. Fikk selvsagt autografen.

Jeg spurte han bl.a. om hva det desidert råeste han hadde kjørt av bil.

"Skyline, uten tvil."

Endret av empatiy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...