Iris_L Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har nå nettopp fått "ny" stasjonær PC (hadde laptop før), men det er jo egentlig ikke viktig nå. Problemet mitt er at jeg ikke får vist scriptene i localhost. Har lastet ned EasyPHP, PHP, apache og det som er tror jeg. Localhost fungerer, men når jeg går inn på scriptene, fungerer dem ikke. Noen som vet hva jeg kan ha gjort galt? Eller hva jeg eventuellt mangler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvorfor virker det som om noe er galt? Noe spesielt du legger merke til at ikke skal være der, eller bare at skriptet ikke kjører som det skal? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Ja, scriptet kjører ikke. Kommer ikke opp noe som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Da har du plassert php-filene i mappen localhost kjører ifra? Sjekk FAQ-en til EasyPHP. De har sikkert skrevet om problemet der, for for meg virker det som om det er noe som er gjort feil under installasjon eller feilplassering av filer Kanskje punkt 57.? 57 - [>= 2.0] My PHP scripts don't works and display PHP code ! It's by design. As you're informed during installation, short_tag PHP configutation variable is now defined as OFF. You can now easily include XML section which also use <? tag. Just use <?php tag instead of <? one for PHP block code. Edit; Som Ståle sier under at Xampp viser scriptene. EasyPHP skal vel gjøre det også, men jeg syntes at Xampp er mye enklere for brukeren enn EasyPHP Endret 23. mai 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 XAMPP lar deg fa se scriptene. Lenke til kommentar
mske Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 http://www.wampserver.com er en fin pakke du kan laste ned hvis du ikke skulle komme noen vei med EasyPHP. Utrolig enkel å installere, og man får et fint lite "kontrollpanel" . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå