Rescue me Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 De siste 2-3 måndene har jeg vært veldig ukonsentrert og har ikke greid å gjøre en drit på skolen eller hjemme. Veldig plagsomt. hva kan være galt? Er jeg bare lei eller kan jeg ha en sykdom som f eks ADD? Går i 9. klasse og har bare 2 uker igjen av skolen . Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hmm... tror du bare er dritt lei skolen jeg... men det er bare det jeg tror.. er ikke Lege. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Enten drittlei eller noe annet. Noe som ødelegger alt for meg er søvn og mat. Trening, grei mat (ikke sjokkis i lunchen), søvn og litt selvdisiplin ordner mye. Vet jeg høres ut som mamma, men det hjelper faktisk. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 du spiller for mye oblivion, oblivion xD Skolen krever selvdiseplin... ADD? ADHD du mente? Tja, ukonsentrert? hmm... vi hadde en i klassen som fikk påvist dette i slutten av ett skolår... seriøst har du det kan du være ett rent helvete for klassen din ^^ Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har pollenallergi og når sommeren kommer, så blir jeg både slapp og ukonsentrert. Veldig irriterende mtp skolen Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 ADD? ADHD du mente? 8679031[/snapback] Jeg vil tro han mente ADD (Attention Deficit Disorder), sånn med tanke på at det var det han skrev. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 ADD? ADHD du mente? 8679031[/snapback] Jeg vil tro han mente ADD (Attention Deficit Disorder), sånn med tanke på at det var det han skrev. 8679083[/snapback] å ja ;P hode mitt var litt ukonsentrert i dag Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg er møkklei skolen sjøl nå så det kan være grunnen. Hvis du lurer så kan du alltids besøke en lege. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Enten drittlei eller noe annet. Noe som ødelegger alt for meg er søvn og mat.Trening, grei mat (ikke sjokkis i lunchen), søvn og litt selvdisiplin ordner mye. Vet jeg høres ut som mamma, men det hjelper faktisk. 8679016[/snapback] Tror det faktisk kan ha noe med trening å gjøre. Sluttet å gå på ski for noen måneder siden og sluttet også da å trene . Skal begynne å trene igjen tror jeg , så jeg kan se om det hjelper. EDIT: Ja, jeg mente ADD. Er litt som ADHD bare at man ikke er hyperaktiv, men at man har veldig tungt for å konsentrere seg. Endret 23. mai 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 jeg konsentrerer meg dårligere enn før og blir lettere sint. jeg prøvde å svelge noen piller mot det og alt ble mye bedre! få få resept på det slikt at jeg har nokk. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har konsentrasjonsproblemer (hvertfall ifølge skolelegen fra barneskolen) og det eneste som hjelper for meg er å trene før jeg skal konsentrere meg noe som helst. Er utrolig klar i toppen når jeg har trent. En liten sykkeltur eller joggetur holder. Også må du spise nogenlunde sunt. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Dette er en stygg sykdom som mange lider av på slutten av skoleåret Jeg sliter hardt med det jeg og nå... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 jeg konsentrerer meg dårligere enn før og blir lettere sint. jeg prøvde å svelge noen piller mot det og alt ble mye bedre! få få resept på det slikt at jeg har nokk. 8680816[/snapback] Hvis jeg ikke er bedre til høsten når skolen starter igjen så tror jeg at jeg skal dra en tur til legen å få oen sånne piller . Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Du er skolelei! Jeg har vært skolelei siden sjuende, og nå i 10. så har skolen blitt et helvete! Lærerne er plutselig ikke mennesker lenger, og skoletimene går med på sløving, time etter time. Nei huff... Skjønner ikke hvor folk får den arbeidslysten sin fra! Om du virkelig har ADD så får du jo sikkert andre tilbud når du søker videregående, så det er sikkert ikke så farlig. Jeg søkte almenn på videregående! Slutter vel etter første året. Jobben min blir vel en nettjobb hjemmefra, ikke tale om at jeg takler noe annet. Endret 24. mai 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 snipp 8689925[/snapback] Synes ikke skoletimene er et helvete og at lærerne er umenneskilege. Har også gode karakterer, lærerne sier jeg er en sterk elev og greier å få gjort noe under press (tentamen, dagen før en framføring osv), men det er veldig slitsomt og jeg får ikke gjort vanlige lekser (som f eks 20 oppg i matte) . Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har pollenallergi og når sommeren kommer, så blir jeg både slapp og ukonsentrert. Veldig irriterende mtp skolen 8679036[/snapback] Been there, opplevd that! Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Om du klager på 10ende, så er det bare å glede seg til VGS, makan til mas finnes ikke... Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Dritt lei skolen og for lite søvn/mat, hadde samme problem.. tror ikke trening hadde skadet... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Om du klager på 10ende, så er det bare å glede seg til VGS, makan til mas finnes ikke... 8694846[/snapback] Det kommer strengt talt an på... Tror det er omvendt for de fleste egentlig. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Sitt litt mindre på PCn, kan hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå