iracia Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Noen som har sett noen som selger Bluetooth-PCI ? Dongle er upraktisk, men de nettbutikkene jeg har sett i (nesten samtlige store norske) hadde ikke pci blåtann. Endret 17. desember 2012 av sgiratch Lenke til kommentar
gxi Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Tror ikke du finner dette. USB er standarden her, og selv de interne modulene går på USB. Dersom du vil ha intern Bluetooth kan du koble dette på en av USB-kontaktene direkte på hvoedkortet via en kontakt. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Er noen Wlan kort (pci) som og har blåtann,tror MSI hadde et... Edit.. Dette http://www.mwave.com/mwave/skusearch.hmx?S...D=done&nextloc= Men ser ikke ut som noen norske nettbutikker selger det lenger.. Endret 23. mai 2007 av taz Lenke til kommentar
iracia Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Uansett så var det siste kortet oldschool. Blåtann 1.2 osv, men noe sånt ja. Kunne gjort det jonepet sa.. Fant noe bilder på google, men kun bilder av pci blåtann.. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 vil nok anbefale deg å bruke en dongle, spesiellt om du har en usb port i toppen av kabinettet ditt.. du kan få mange! forstyrrelser om du har div. radiosendere bak på kabinettet ditt. Gigabyte har en snedig dongle med egen holder til å ha på bordet eller så kan du sette den på siden av kabinettet med den innebygde magneten. Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Jeg har et tilleggskort (PCI) fra MSI (fikk det med Diamond-hovedkortet mitt) med wifi og blåtann på, har tilogmed en ekstern antenne som du kobler til for å få godt signal. Den fungerer fint, men jeg har ikke sett den til salg løst noen steder. Endret 23. mai 2007 av Maelwedd Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Du kanskje en USB brakett liggende eller få tak i en. Da kan du bare stripse/lime USB donglen inni kabinettet. Endret 24. mai 2007 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå