Limstift Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jupp og dekoderen er fankern meg rå dyr den åDårlig kanalutvalg ennda Du må huske, fra dagens dital til 720p er det ikke alle verdens forsjell, så er det verdt det enda i dag? Jepp, enig at dekoderen er dyr og kanalutvalget er elendig, men som dem sier så skal det visst komme flere om ikke så veldig lang tid. Må huske på at det ikke er så mange kanaler som tilbyr HD-sender enda... Men til det andre, det er faktisk ganske (enormt) stor forskjell på bildet, hvis man sammenligner dagens sendinger i 480p/i med HD-sendingene i 1080p/i. Dette krever selvfølgelig at man har en god HD-klar TV, gjerne av den litt større typen. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Men er det stor forskjell på dagens sendinger og 720p? Synes i grunnen at 99,- per måned for 3 kanaler er litt i det dyreste laget. Burde vært gratis. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva er det man egentlig betaler for når man betaler 890 kroner? HD tilknytning? Fibernettet klarer da HD-kanalene uten problemer.. Og dekoderen(e) er jeg ikke villig til å betale noe mer for, da jeg har betalt inn flere tusen i leie for de andre dekoderne jeg har fra før av. De skulle operert med en lavere pris (evt. gratis) på kanalpakken i begynnelsen, og økt prisene etterhvert som flere kanaler kommer.. Jeg kommer nok til å se hovedsaklig på Discovery HD, hvis jeg skaffer meg HD, og jeg vil ikke betale 99 kr mnd for det.. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Noen som vet om dekoderen oppskalerer det bilde signalet vi får fra de vanlige tv kanalene som tv2, tv3 osv? Da kan det kanskje være verdt det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå