nabbskall Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei, Er en ting jeg lenge har etterlyst når jeg leser omtaler på Gamer.no, og det er vurderingen, synest nesten det er for lite med en hel totalkarakter, men kan ikke dere gjøre sånn som å inkludere flere detaljer til vurderingen? Vurdere saker som F.e.k.s. grafikk og gameplay, osv osv. Flere som savner dette? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Støtter tanken din der. Synes også hver gang jeg leser noe på gamer.no at det er for lite utfyllende. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Vi hadde delkarakterer, men valgte å ta dem bort. Begrunnelsen kan dere lese her: http://gamer.no/nyhet//delkarakterene_forsvinner/21252 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Latskap, likevel, at man ikke skal kunne gidde å lese gjennom omtalene. Karakterene er slettes ikke hele greia, men bare en siste "oppsummering". Substansen finner man i teksten, ikke tallet. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Latskap, likevel, at man ikke skal kunne gidde å lese gjennom omtalene. Karakterene er slettes ikke hele greia, men bare en siste "oppsummering". Substansen finner man i teksten, ikke tallet. 8679039[/snapback] Jeg skal si deg at jeg leser gjennom hele teksten, det har jeg gjort hver gang det har kommet noenslags omtale der.. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Vi hadde delkarakterer, men valgte å ta dem bort. Begrunnelsen kan dere lese her: http://gamer.no/nyhet//delkarakterene_forsvinner/21252 8678795[/snapback] Da så, ante ikke at dere hadde det før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå