Espen F Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 og ja, jeg vet at jeg brukte caps-lock, men dette er fordi jeg MÅTTE! ok.. hva skal jeg nå ta opp i denne tråden, siden jeg ikke er en admin og på den måten kan dere dr!te langt i hva jeg sier, men dette er kun ment som en vennlig liten advarsel.. Som noen få av dere smarte forumlesere alt har funnet ut, så har det kommet en ny ting på dette forumet.. det kalles en "poll".. kan dere si det alle sammen.. POLL.. så flinke. ok. hva er nå denne underfundige funksjonen.. joda det er sånn at folk kan velge at andre mennesker skal STEMME på ting og tang som folk kan tenke seg at er kjekt å ha med seg. og det kan jo være gøy ikke sant! blir jo nesten som tv2chatten, nrk2chatten og mess-tv! "ER SILIKONPUPPER BRA?" ja eller nei! så GØY! men så er det det som heter "med måte" da.. kan dere si det og? "med MÅTE". så flinke dere er! og så leser dere enda! jeg må si jeg er imponert men alt jeg ber om før dere poster en såkalt "VOTE" eller "POLL" er.. vil folk synes denne voten er interessant? eller vil de bare synes at den er dum og jeg vil bli seendes ut som en id!ot for å ha posta noe så dumt? vil folk flest synes en vote om hvor de har tanter hen, interessant? jeg tror jeg har majoriteten av leserne her vil være enige med meg når jeg sier NEI! så hvis dere ønsker at pollfunksjonen skal vare lenger enn en uke så vær så snill.. bruk den med måte. det er ikke vits i å lage poll's om alt mellom himmel og jord.. hvis dere ønsker det, send inn mtc <ditt forslag> til 1985. så kanskje det kommer på tv isteden.. dette koster da 10 kroner og er mulig mellom kl 3 om natta og kl 11 om dagen på tv-norge.. synes du fortsatt at en poll om tennissokker eller svarte sokker er best, eller hvor mange ganger folk fiser i løpet av en dag vil være spennende på dette forumet så trur jeg du offisiellt kan kalle deg en idiot, og da har jeg noen forslag til deg.. her er noen forslag til hva dere såkalte mindre intelligente folk kan gjøre for å slå ihjel en kveld... * prøv å bade naken i et badekar.. prøv så og rist en brødskive mens dere sitter i det badekaret, og se hva som skjer når dere slipper brødristeren ned i vannet. * se om barberblad virkelig ER så skarpe som folk vil ha det til.. ved å sette den mot munnen og lat som om det er et munnspill * lek på motorveien.. helst i rushtiden for da er det morsomst. * tiss på et strømgjerde * er strikkepinner + strømkontakt en dårlig ide? hvis du ikke vet det! PRØV.. * hva er det som er så fascinerende med et stup? se hvor nærme kanten du tør å gå.. og når du ikke tør å gå mer.. lukk øynene.. og ta tre skritt fremover. sånn.. nå har jeg sagt hva jeg mener.. håper dere har fått med dere litt av hva som vandrer rundt i huet mitt, og for guds skyld.. er dere så dumme at dere prøver noe av de tingene jeg har listet opp..... ja så fortjener dere ikke bedre. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 si meg, hadde det ikke vært et poeng å lage en poll om dette temaet; "Er POLL gøy?" -Får aldri nok/Joda/Ikke altid/ok da, så er det det likavæll la folk si sin mening! btw; helt enig, Fake Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 ok.. hva skal jeg nå ta opp i denne tråden,...bla bla bla bla bla.... Dette vet vi, ellers takk. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 det er ikke ALLE som vet det nei.. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jo alle vet.... De burde vite det nå i det minste. <- jeg liker denne smilien Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Grattis Fake, en post på mere enn 3 linjer? Utrolig! Tenk hvor masse du kunne ha spammet i SO2 istedenfor å ha skrevet den posten! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Grattis Fake, en post på mere enn 3 linjer? Utrolig! Tenk hvor masse du kunne ha spammet i SO2 istedenfor å ha skrevet den posten! jupp.. er jeg ikke flink? kan jo annet enn å spamme da.. men so2 er liksom hobbyen min det. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 jupp.. er jeg ikke flink? kan jo annet enn å spamme da.. men so2 er liksom hobbyen min det. stor spammeren... btw. mye riktig i den posten her da... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå