just_me Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) out of memory problem i autostitch. PC-en bruker 1,3gb av 4gb, hva er galt? Endret 27. oktober 2007 av just_me Lenke til kommentar
jakobls Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Panorama tatt på cirka 2500 meters høyde i Val Gardena Juli i år. Endret 27. oktober 2007 av jakobls Lenke til kommentar
just_me Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 out of memory problem i autostitch. PC-en bruker 1,3gb av 4gb, hva er galt? ingen som vet? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Mye pent å se her. Hver gang jeg prøver meg på panoramaer, får jeg alltid streker i skjøten som photoshop lager. Og så ser det ikke ut som det er tatt rundt, det blir bare merkelig. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Ducky1 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Septemberbilde fra Tromsø Sony H9, sydd sammen i PTgui Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Panorama tatt på cirka 2500 meters høyde i Val Gardena Juli i år. For et utrolig fint landskap!! Lenke til kommentar
just_me Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 out of memory problem i autostitch. PC-en bruker 1,3gb av 4gb, hva er galt? ingen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) hvor mye plass har du på HDD'en du kjører AutoStitch på? Fikk det samme probleme da jeg ikke hadde så mye plass på OS-disken (der jeg også har Auto-Stitch). Kjempe masse stilige bilder her da;) Endret 13. november 2007 av Yawa Lenke til kommentar
just_me Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 829GB ledig på den disken som jeg åpner AutoStitch på og der hvor jeg har filene Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 da er de hvertfall ikke der problemet ligger. Hvordan OS kjører du på`? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 da er de hvertfall ikke der problemet ligger.Hvordan OS kjører du på`? xp pro 64-bit Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Stavanger. Bilde er tatt i natt. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Bumper denne tråden med et nytt bilde. Aker brygge, tatt fra vippetangen. Fram museet helt til venstre i bildet, og slottet sees såvidt helt til høyre. Endret 21. januar 2008 av eirik_a Lenke til kommentar
littleme1985 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) da er de hvertfall ikke der problemet ligger.Hvordan OS kjører du på`? xp pro 64-bit Kan hende du har prøvd dette allerede, men eg måtte justere minnekapasiteten i Options. Eg tror ikke det e snakk om allokerer "vanlig" minne, altså RAM, men plassen på harddisken som autostich får lov å bruke. Ulogisk, men eg fikk allokere mer minne enn eg har RAM, så det e den beste forklaringen eg har... Let me know ka du kommer frem til! Red: Legger inn et par panoramabilder eg har limt i autostitch.Litt lange og smale, da de er tatt med panoramafunksjonen på mitt Canon A710 IS, som eg i hvertfall ikke har fått til å ta stående bilder med. Noen tips? Større versjoner av bildene kan sees i albumet mitt som er linket til i signaturen. Endret 5. februar 2008 av littleme1985 Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Fin tråd! Digger panorama bilder, men ingen ekspert. hiver ut bilder fra min tur til USA ifjor sommer: San Francisco; Golden Gate Bridge og Alcatraz San Francisco San Francisco sett fra Alcatraz Golfbane utenfor Sacramento Mange her inne som har utrolig flotte bilder. Endret 6. februar 2008 av Spykar Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 lenge siden sist jeg la inn panorama her. Dette ble ikke så veldig bra synes jeg, men motivet er veldig fint Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Tok dette panoramaet i påsken. var ganske høyt opp på Ben Nevis (UK's høyeste fjell) og lagde et panorama derfra av utsikten. Bildet er på ca 22mp. Benyttet Autostitch for å merge bildene Bildene er forresten tatt håndholdt Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg har tidligere prøvd et panoramabilde av Byfjorden i Bergen: Men jeg regner med å prøve flere panoramabilder i framtiden. Spesielt pga jeg får telelinsen min idag det taket til høyre ødlegger hele bilde ditt. prøv igjen? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ett bilde jeg tok for noen dager siden Vel, ett bilde eller 6 bilder, alt ettersom hvordan du ser på det. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Ett bilde jeg tok for noen dager siden Vel, ett bilde eller 6 bilder, alt ettersom hvordan du ser på det. syns det ble veldig stilig med brua som bryter med det "vanlige". Er bruen buet, slik det ser ut som på bildet, altså ikke en rett strekning? én ting jeg ønsker endret er at lyktestolpa på midten burde vært med i sin helhet. den har blitt kappet av på toppen... Endret 6. april 2008 av deep750 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå