Spirre Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 du har virkelig tatt av de siste månedene. i alle fall virker det sånn gratulerer Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Aiai, gratulerer med WR Hva synes du om hovedkortet? Får vel ett sånn selv snart, må si jeg gleder meg! Endret 23. mai 2007 av ManagHead Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Grattis Det der er jo helt konge, stå på Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Gratulerer! Pene scores, gleder meg som altid til 3d Lenke til kommentar
devo_thj Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Bøyer hatten for deg Stoolman!Du overbeviser igjen og viser at du jaggu fikser detta! Bra gjort! Har respect for deg men detta her ja! Mild sagt nå er respekten høyere:) bra manN! sånn skal det gjøres! 8678979[/snapback] Nå må vi for all del la hatt-bøyingen gå oss til hodet folkens! Ellers et meget respektabelt resultat! Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Dette ser bra ut Stoolman Hva sysn du om P5K deluxe kortet? ser det får mye skryt rundt omkring i verden ref: http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showd...spx?i=2993&p=10 8679713[/snapback] Kortet er konge det.. ingen tvil...Ved et uhell fant jeg OVP modden på det også... Så det så... Det er mulig.. men ikke sikkert.. at jeg nå kan gå over 2V på min gamle traver.. Den første X6800 som jeg fikk.. og som jeg var lur nok til å nekte å sende tilbake til Intel.. Og ... det godtok de... Verden er herlig dere..!! Lenke til kommentar
smy Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) oftopic: p5k deluxe støtter crossfire eller sli eller kommer noen ant ? ontopic : pen gjørt nærmed deg 5.5ghz med quad Endret 23. mai 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 2Jaja.. Siden P5K Deluxe er et seriøst spennende kort, måtte jeg prøve min gamle gode X6800 på det også... Perset i superpi relativt lett.. 9,547sec, men inså fort at det var lite håp, da jeg ikke får gitt den nok volt.. Skiftet til mitt gode gamle P5WDH, kjørte volten opp til 1,956 og sveivet i gang.. Hadde kun 3 liter nitro igjen, og derfor var jeg avhengig av litt flaks.. og det hadde jeg i dag... Dette er ikke noen VR, men en personlig rekord.. og såvidt meg bekjent det raskeste som har vært gjort i Nord-Europa.. Minne var OCZ Flex PC 9200 @4-3-3-1 1040Mhz med stramme subtimings.. Her er min nye pers... Som det forøvrig har tatt meg nesten et år å greie på min gamle X6800... under 9.5... for første gang.. Det som er sikkert som et det kommer en ny dag i morgen er at det er mer å hente i denne prosessoren... Med en OVP mod og 2,1 volt, skall denne være god for superpi på 5490++.. og det er under 9,3 sek.. Nå blir det stille fra meg i noen dager, da jeg er kjemisk tom for nitro, og min leverandør ikke kan levere før i neste uke.. og da blir det 240 liter tilgjengelig i garasjen... :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Gleder meg til å se forsettelsen Og grattis med ny personlig pers. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Tåite greier. Knyttneve i været til stoolman, du er en kjernekar. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ooops, WR i dårlig ordspill. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 hvilke programmer osv bruker du Stoolman? altså clock programmer osv Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Vel grunnen til at folk ikke vil ha dem er vel prisen. Ikke ta det feil, du selger noen ekstremt gode CPUer billigere enn det de koster i butikken, og disse kan trygt sies å være mye bedre enn mesteparten av disse, men er ikke alle som kan bla opp 5800 eller hva det er disse blir solgt for nå, og det er synd Hadde jeg hatt så mye å bruke på CPU, så hadde jeg definitivt gått til deg PS: Er jo en del som kjøper disse CPUene, men mange av disse er rett og slett bortskjemte unger som bare vil ha det som koster mest... fra komplett... 8674797[/snapback] Selger stoolman CPUer? Quad? Forresten, gratulerer med verdensrekord. Nice work Hilsen uvitende. Endret 28. mai 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hvis han har noen som han ikke trenger osv. så , men han har ikke butikk nei:) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hehe Han får si ifra visst det er noe han ikke trenger da. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå