samba123 Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Her kan dere legge ut plagg som dere liker (og finnes butikken nå for tiden). Grunnen til at jeg starter en sånn tråd er at jeg synes det er så lite kule klær for tiden.. Legg gjern ut linker, og hvor plaggene fåes kjøpt! Lenke til kommentar
dreamweaver Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Spørs jo hva du legger i ordet "kul" i denne sammenhengen. Det er nokså individuelt. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Litt diverse antrekk: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hot!! Diverse plagg: Litt usikker på denne, kan være digg å slappe av i en varm kveld: Endret 23. mai 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Det var noen fryktelig stygge klær, t-skjorta var tåelig. Ser du? "Kul" er veldig individuelt og sier ikke mange så mye. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Disse skal jeg ha i sommer. Fleste t-skjorter og kule sokker og sånn er kjøpt inn fra før, trenger bare en fin shorts. Forslag? Skal kles til svart t-skjorte med svart hatt + matchende sko, sokker og tørkle(og ev. vanter). Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Vanter om sommern? En shorts med camo mønster er jo kult. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) http://www.bagginsshoes.com/images/converse/1u585-lrg.jpg Yacki, men hva skal du bruke dem til egentlig? Klarer ikke helt å se for meg mange kombinasjoner med dem som funker.. Og til det antrekket ville jeg kanskje brukt en vinrød shorts, tror GANT har noen pene i år eller så har både RL og Boss pene shorter. Endret 23. mai 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 kolleckio, hvor fant du de klærne? Butikk / merke? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Kolleckio og Figure_02: Sånne stripete pulsvanter som nesten ikke varmer noe, men som ser bra ut. Skal bruke skoa til å gå i, vel? Og camomønster er ikke tingen for meg. Har lett masse etter shortser, men er veldig få i min størrelse, og de er ikke så kule. Vinrød shorts? det har jeg faktisk aldri tenkt på før. Har egentlig mer lyst på vingrønn shorts. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Kolleckio, har du link til hvor jeg kan finne det som vises på bilde 3 og 5? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Kolleckio, har du link til hvor jeg kan finne det som vises på bilde 3 og 5? 8691176[/snapback] Hele antrekket er fra Bottega Veneta, vet ikke akkurat hvor du får tak i det, kanskje København. Skoene har de kanskje på Kamikaze. Endret 24. mai 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
edds Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Utrolig mye kult der kolleckio. Likte bilde 1, 3 og 5 spesiellt godt. Den siste shortsen (?) må jeg nesten se i virkeligheten/prøve på før jeg kan si om jeg likte den eller ikke. Den har potensiale, kan jeg vel si. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Surfeshorts, plain hvit plain tee og en rutet halvåpen skjorte oppe er tøft til sommeren Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Kolleckio Kjempekule Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 lite klær?! dra til H&M, der finner du masse kule klær. Jeg har kanskje litt annerledes stil, men hvis du er glad i farger, så er H&M det beste I guess. Jeg kan ikke gå i butikken uten penger, for da blir jeg bare gal. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Enig, synes årets H&M kolleksjon er vellykket. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Kolleckio. Bilde 5 på under diverse. Hvilket merke er det? Nettbutikk? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Litt usikker, men mener å huske den var fra D&G. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Enig i at "kult" er ganske individuelt, men er også enig i at det er lite kule klær for tiden. Vanskelig å finne noen kule klær i "vanlige butikker" med mindre du er emo eller soss. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Bruker denne posten til å slenge opp nye bilder i løpet av kvelden, så blir løpende oppdatert. Hadde vært fint om noen andre hadde lagt opp noen bilder og Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (Med andre sko) Endret 3. juni 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå