Disengage Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Heisann! Hvis jeg hadde hatt en slik nettverkskabel med USB 2.0 i hver ende, hadde det vært så enkelt at PC'n hadde funnet PS3 harddisken hvis jeg hadde stappa ledningen i hver av maskinene? Hvis dette ikke går, kan noen forklare meg hvordan enkleste måte å gå fram på er da? Hvis jeg feks vil overføre en film fra PC til PS3 uten å brenne den ut på cd først.. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 de måtene jeg vet om. A: Instaler linux og lær deg det. B: Få deg ekstern harddisk, da er det bare å flytte den fra PC til PS3. Men ganske ubrukelig siden XMB ikke støtter så mange formater. Så da ender man opp på "A" igjen. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Som et supplement til B): Dog er det mulig å installere et program på din PC som konverterer dine filmer til et PS3-vennlig format (uten linux). Det fins også en plugin som konverterer filmer med en gang de er ferdig nedlastet automatisk. Men dette tar gjerne noen timer, avhengig av hvor rask PC du har. Selv ville jeg gått for A, men læringskurven for linux er gjerne litt høy om man ikke har erfaringer med det fra før av. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Fortvil ikke. Det finnes et program som heter Redkawa elns. Har ikke prøvd det selv, men hvis du søker, så finnes det noen tråder om det. Programmet tillater deg å streame filer fra pc til ps3 via nettet. Endret 23. mai 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Sjølv bruker eg ein sånn til overføring av data mellom forskjellige maskiner. Kay Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ser ut som neste firmware-oppdatering blir løsningen for deg: "Version 1.80 also allows users on a home network to seamlessly view and play rich media content such as images, music and video on their PS3, that is stored on their DLNA3 enabled devices such as PCs and laptops elsewhere in the house, reinforcing PS3’s credentials as a home entertainment hub that truly deserves pride of place in the Living Room." Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 vet ikke om det er dette du er ute etter men poster link i alle fall: Linky Red Kawa File Server is a free file server developed by Red Kawa. It allows you to view and copy files from your computer (where the server running) to your PlayStation 3 over your wired or wireless computer network. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå