Snikpellik Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hmmpf... Det lønner seg å lese reglene du godtar når du registrerer deg. Det er ikke lov til å ha bilder i signaturen. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Meningsfylt eller ikke, dette er dritkult. 8875094[/snapback] Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Intill noen kan bevise dette, kommer jeg til å tro at det er PS. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ingen kan få slike detaljer ved hjelp av pensler, umulig.8875569[/snapback]Penslar? Les det som står på sida du:[...] after detail and skin texture are added with an eraser and colored pencil.[...] Subtle nuances created by an xacto knife, an eraser, and some colored pencil can build convincing skin texture. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Og forresten så er det fullt mulig jo Er pensel med ett hår som er halvparten at tykkelsen som ett menneskehår... det vil si ganske mye mindre enn en piksel på skjermen din, som igjen vil si at malerier kan i teorien se mer virkelighetstro ut enn det på skjermen din! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Og forresten så er det fullt mulig jo Er pensel med ett hår som er halvparten at tykkelsen som ett menneskehår... det vil si ganske mye mindre enn en piksel på skjermen din, som igjen vil si at malerier kan i teorien se mer virkelighetstro ut enn det på skjermen din! 8877561[/snapback] må ta en evighet eller to å lage da Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 70 timer med skillz fra før. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Så litt på bildet, og så slo det meg: Noe så meningsløst... et digitalkamera gjør samme nytten på under sekundet, mens han/hun brukte 70 timer på det der... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Og hva er mer meningfylt med ett bilde som Mona Lisa? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Og hva er mer meningfylt med ett bilde som Mona Lisa? 8878447[/snapback] Så man kan sitte i flere århundrer etterpå å lure på hva det skjulte smilet hennes uttrykker, eller om hun hadde problemer med kjeven.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Og hva er mer meningfylt med ett bilde som Mona Lisa? 8878447[/snapback] Wow. Du kødder? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Wow. Her har du målarkunstens Michael Angelo Batio.Imponerande teknikk og presisjon, men ingenting meir. Meininga forsvinn i showoff. 8871898[/snapback] Haha, god sammenligning Ganske enig der egentlig ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Og hva er mer meningfylt med ett bilde som Mona Lisa? Wow. Du kødder? Nope. Forklar meg. Er det smilet? Maleren av det fotorealistiske bildet kunne sikkert også putta inn ett smil hvis et er det du vil Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Blir feil å sammenligne det med abstrakt kunst der man ofte skal tolke selv og komme med en helt egen oppfatning, her er det bare kopiert en dame fra fotografi til maling, ikke noe budskap akkurat. Men man må jo selvfølgelig få male hva man vil. 8875056[/snapback] Tolke selv? Jeg kan da vel for pokker male selv om jeg vil finne opp et eget budskap. Det er ikke noe budskap i abstrakt kunst, i alle fall ikke noe malerne vil innrømme...nettopp fordi man skal "tolke selv". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå