Gå til innhold

Dette er ikke et fotografi


Ni kon

Anbefalte innlegg

Whoopsie. Hoppet liksom fra 7 på nest siste til 70 på det siste bildet.

 

Faen, planen som skulle gjøre meg rik gikk i dass :(

8683053[/snapback]

Hehe, så da er det nok billigere å fotografere ekte modeller, såfremt du ikke er altfor kresen og skal leie inn Adriana Lima eller noe.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Maleriet er ekstremt bra malt, ingen tvil!!

 

Hva poenget er spør mange her inne... men kan de forklare meg hvorfor de ikke skulle malt det fotorealistisk om det er det maleren ville?

 

Malerier er ikke bare Picasso og Van Gogh, det er også stiler som dette, og synes vi skal respektere det.

Lenke til kommentar
Maleriet er ekstremt bra malt, ingen tvil!!

 

Hva poenget er spør mange her inne... men kan de forklare meg hvorfor de ikke skulle malt det fotorealistisk om det er det maleren ville?

 

Malerier er ikke bare Picasso og Van Gogh, det er også stiler som dette, og synes vi skal respektere det.

8870357[/snapback]

Respekt og respekt, jeg vil ikke påstå at vi diskriminerer ham elns. Det er bare ingen her som ser poenget med sjelløse fotokopier. Han må gjerne fortsette, jeg har ikke tenkt å stoppe ham, men jeg ser fortsatt ikke poenget.

Lenke til kommentar

Dere spør hva som er vitsen...jeg lurer mer hva som er vitsen med bilder som ikke forestiller noe, bare noen klatter her og der. Har aldri skjønt meg på abstrakt/totalt nonfigurativ kunst.

 

Uansett, kanskje han bare gjorde det for å øve seg? Om jeg husker riktig har han laget en del andre fotorealistiske bilder hvor motivet ikke er tatt fra virkeligheten. Jeg synes i alle fall det er stilig med motiver jeg vet ikke går an å få til med kamera som likevel ser ekte ut. Hva er ellers vitsen med f.eks. god grafikk i spill?

Lenke til kommentar
Wow. Her har du målarkunstens Michael Angelo Batio.

Imponerande teknikk og presisjon, men ingenting meir. Meininga forsvinn i showoff.

8871898[/snapback]

QFT!

 

Dette blir litt som å bygge trehus med murstein. Hvorfor male fotografier når man kan fotografere de?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...