hinduuu Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Fysteike, dagens episode var helt utrolig syntes nå jeg. Blir bare mer å mer spennede, Jordan er litt av en snik ;P Preview for neste episode som man ser på slutten av episoden, dæven. Neste episode ser ut til å bli actionfylt ;P Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Serien har holdt et veldig høyt kvalitetsnivå gjennom året, og den slutta minst like like bra. Isabella gjorde det riktige til slutt, hadde egentlig mistet håpet ang henne. Men hun overrasket meg, utrolig spennede sesong finale. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Var det sesongfinalen Jeg kommer til å dø! The 4400 har overrasket meg villt denne sesongen. Den har gått fra middelmådig til fenomenal! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Neeei! Viste ikke at det var den siste Når starter det på igjen? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Ingen som kan si sikkert, men sommern kanskje? 4400 er kjent for og ha lange pauser mellom sesongene. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Drit! Hva skal jeg gjøre på mandags ettermiddagene nå? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Herregud, hadde ikke helt gått opp for meg. Satt pluttslig og spilte, så begynte 4400 soundtracket og spille av på winamp. Så begynte jeg og tenke på 4400 serien, noe av det beste jeg noen gang har sett. Var nesten så jeg fikk tårer i øya når jeg deretter tenkte på at vi aldri kom til og se noe mer 4400 Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Serien ble gradvis så dårlig at jeg ikke kommer til å savne den. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Serien ble gradvis så dårlig at jeg ikke kommer til å savne den. Same her, datt av etter å ha sett ferdig sesong 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå