Gå til innhold

The 4400 diskusjons tråd


Anbefalte innlegg

10m.jpg

 

The 4400 tells the stories of 4,400 people who disappeared over a period of fifty years and they all reappear at the exact same time without any memory of where they've been and what happened to them. Some of them have been altered and have strange abilities, both good and bad.

 

 

 

The series kicks off with a ball of light sailing toward Earth, but rather than the expected catastrophic event, thousands of people emerge from the ball of light. They returnees have been missing from a few years to several decades and no one has aged a day.

 

 

 

Most critics have described the show as Close Encounters Of The Third Kind meets X-Men.

 

Serien starter opp igjen June17th, føler på meg at det kommer til og bli et veldig hett diskusjonsemne i sommer. Lite serier og se og USA network satser stort nå, reklamerer mye mer enn de har gjort tidligere.

 

Her er url til promo for s4. Jeg må bare si en ting, fyfader gleder meg sinnsjukt. Har alltid vært en fan av 4400 og sånn som jeg ser det er det en av de beste seriene som har vært lagd. Er ikke lenge til s4 kommer så tenke jeg skulle se s1 -3 om igjen.

 

hjemmesiden

 

Er klar over at det finnes en 4400 tråd fra før, men så at den var på engelsk og siden detta er en norsk forum så er det kanskje på tide med ny tråd. Har dere spørsmål til serien så bare spør, svarer mer en gjerne ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bare sett sesong 1 og syntes den var helt grei. Tar det seg litt opp i sesong 2, eller bør jeg bare droppe hele prosjektet?

8679617[/snapback]

 

Sesong 3 er best til nå imo, så keep on trucking. Håper selv sesong 4 blir like bra handlingsmessig, og kanskje litt bedre skuespillermessig. 4400 er god sommerkos når resten av seriene har ferie.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

bumber denne, ja om bare noen timer vil første episoden i sesong 4 være tilgjengelig for oss som følger usa :) noen andre meg som gleder seg :dribble: ?

natt til mandag.... så det er et par timer ja :p

 

blir spennende dette her , er virkelig en god serie dette :)

Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...