hinduuu Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 The 4400 tells the stories of 4,400 people who disappeared over a period of fifty years and they all reappear at the exact same time without any memory of where they've been and what happened to them. Some of them have been altered and have strange abilities, both good and bad. The series kicks off with a ball of light sailing toward Earth, but rather than the expected catastrophic event, thousands of people emerge from the ball of light. They returnees have been missing from a few years to several decades and no one has aged a day. Most critics have described the show as Close Encounters Of The Third Kind meets X-Men. Serien starter opp igjen June17th, føler på meg at det kommer til og bli et veldig hett diskusjonsemne i sommer. Lite serier og se og USA network satser stort nå, reklamerer mye mer enn de har gjort tidligere. Her er url til promo for s4. Jeg må bare si en ting, fyfader gleder meg sinnsjukt. Har alltid vært en fan av 4400 og sånn som jeg ser det er det en av de beste seriene som har vært lagd. Er ikke lenge til s4 kommer så tenke jeg skulle se s1 -3 om igjen. hjemmesiden Er klar over at det finnes en 4400 tråd fra før, men så at den var på engelsk og siden detta er en norsk forum så er det kanskje på tide med ny tråd. Har dere spørsmål til serien så bare spør, svarer mer en gjerne Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Glimrende at det starter opp igjen For tida har jeg bare Dr. Who og Lost som jeg følger med på, og snart slutter Lost-sesongen. 4400 minner faktisk om Heroes... Lenke til kommentar
Sakkeus Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har bare sett sesong 1 og syntes den var helt grei. Tar det seg litt opp i sesong 2, eller bør jeg bare droppe hele prosjektet? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Du bør absolutt ikke droppe det, s1 kan være litt tam men det blir mye bedre i s2 og s3. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 er en kjempe bra serie dette her ja! syntes sesong 1-3 har vært veldig bra og ser frem til season 4! gleder meg Lenke til kommentar
hds Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har bare sett sesong 1 og syntes den var helt grei. Tar det seg litt opp i sesong 2, eller bør jeg bare droppe hele prosjektet? 8679617[/snapback] Sesong 3 er best til nå imo, så keep on trucking. Håper selv sesong 4 blir like bra handlingsmessig, og kanskje litt bedre skuespillermessig. 4400 er god sommerkos når resten av seriene har ferie. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Da kom 4400 soundtrack'n i posten ;D albumet kom ut 11mai, mye bra musikk der. Sittet med et bilde fra soundtracket hvor man ser et par hundre av de 4400'ne og prøvd å finne kjente fjes. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvor kan man kjøpe sesonger av the 4400? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Sett 4400 på spaceworld, ellers kan du jo sjekke ut div nettbutikker. http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_gw/103-5...=0&Go.y=0&Go=Go Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) bumber denne, ja om bare noen timer vil første episoden i sesong 4 være tilgjengelig for oss som følger usa noen andre meg som gleder seg ? natt til mandag.... så det er et par timer ja blir spennende dette her , er virkelig en god serie dette Endret 17. juni 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 nå er det bare timer til ny episode!! gleder meg Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 ja da var episode 1 ute av sesong 4 noen som har sett den ? jeg skal snart se den , har høye forventninger Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Har den på pc'n, men trur ikke jeg får sett den før senere i dag ;P Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 ey ey, var en bra episode ! ;D Men starter, når jeg så den tenkte jeg. Hva faen skjer, nå skjønner jeg ikke en dritt. Begynte og lure på om jeg hadde hoppa over noen episoder eller noe sånt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) hmm starta litt rart ja , følte også at jeg hadde gått glipp av noe men er vell bare slik dem starter sesongen edit; hehe kyle var soet i denne episoden Endret 18. juni 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Kyle er kul, men liker forsatt best Shawn av alle 4400ene. Og hørt mye rykter om at Kyle skal ta over shawn sin sentrale rolle i serien. Han lille drittungen hadde en jævla farlig ability ;P Morsomt når han Collier bare kom og ordna opp ,P Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Dette tar av! Sykt mye spennende som skjer, venter i spenning på neste episode Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Dette virker lovende dette. Bra start på sesongen og andre episoden var ok den. Neste episode virker også lovende. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har sesong 3 kommet til norge? Og hvordan er sendeskjemaene her i landet? Jeg så sesong en og to, da de gikk på tv3, men har ikke fått med meg at de har sendt noe mer en det? Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 The 4400 er en veldig bra serie, men jeg er redd mye har gått i glemmeboka siden sist sommer. Finnes det noen sider som kan gi meg et greit sammendrag av de tre første sesongene? (helst på norsk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå