Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svetting i ansiktet - Løst!

Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjest_*

Har slitt med svette ganske mange år, men det var bare i ansiktet. Prøvde en del milde kremer og slikt som skulle virke, men det hadde ikke noen virkning. Visste om noe som het Aluminiumsklorid 25%, men det stod at det bare skulle brukes under armene, så jeg droppet den tanken.

For 3 uker siden kjøpte jeg aluminiumsklorid 25% for å bare se hva som skjedde hvis man tok det på andre steder enn armhulene, og det funker som bare det. Svettingen er mer eller mindre helt borte i forhold til mengden som var før, men jeg skjønner ikke hvorfor selv dama i butikken sa at jeg ikke måtte bruke det andre steder enn i armhulene. Problemene mine er hvertfall løst :) Slitt i mange år med plagsom svette i ansiktet :thumbup:

Bare et råd til andre som også sliter med samme problem :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gjest_*

Nei, ble ikke rød eller noe. Selvsagt klødde det litt når jeg lå i senga, men dette gikk over nokså raskt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_Gjest_*
Bruker du dette framleis Gjest; eller har det blitt ubehagelig etterhvert?

8841818[/snapback]

Har samme problem som du hadde. Hvordan går det nå? Noen bivirkninger?

8842672[/snapback]

Absolutt ingen bivirkninger, merker ikke noe stort mer i panna av smerte.

Siden skolen er slutt og været er varmt så har jeg valgt å droppe å påføre det på pannen. Deilig å svette i denne varmen :), uten at noen bryr seg.

Når du skal påføre væsken fra deoen til panna må du huske på å snurre deoen rundt på pekefingeren din, slik kommer mye av væsken på fingeren og du kan enkelt smøre det utover.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*

Merk: Det har liten virkning hvis du blir svett/klam kort tid etter du har lagt deg, noe som er vanlig i denne varmen. Du må være tørr på stedet gjennom hele natta, du tørker ut hele stedet slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...