Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har slitt med svette ganske mange år, men det var bare i ansiktet. Prøvde en del milde kremer og slikt som skulle virke, men det hadde ikke noen virkning. Visste om noe som het Aluminiumsklorid 25%, men det stod at det bare skulle brukes under armene, så jeg droppet den tanken. For 3 uker siden kjøpte jeg aluminiumsklorid 25% for å bare se hva som skjedde hvis man tok det på andre steder enn armhulene, og det funker som bare det. Svettingen er mer eller mindre helt borte i forhold til mengden som var før, men jeg skjønner ikke hvorfor selv dama i butikken sa at jeg ikke måtte bruke det andre steder enn i armhulene. Problemene mine er hvertfall løst Slitt i mange år med plagsom svette i ansiktet Bare et råd til andre som også sliter med samme problem Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Brukte du 25 % aluminumklorid i ansiktet? Og dette svidde ikke noe infernalsk? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nei, ble ikke rød eller noe. Selvsagt klødde det litt når jeg lå i senga, men dette gikk over nokså raskt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Bruker du dette framleis Gjest; eller har det blitt ubehagelig etterhvert? Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har samme problem som du hadde. Hvordan går det nå? Noen bivirkninger? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Hva hvis man svetter generelt ganske mye over hele kroppen? Noen tips?! EDIT: Post 1111 Endret 12. juni 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Bruker du dette framleis Gjest; eller har det blitt ubehagelig etterhvert? 8841818[/snapback] Har samme problem som du hadde. Hvordan går det nå? Noen bivirkninger? 8842672[/snapback] Absolutt ingen bivirkninger, merker ikke noe stort mer i panna av smerte. Siden skolen er slutt og været er varmt så har jeg valgt å droppe å påføre det på pannen. Deilig å svette i denne varmen , uten at noen bryr seg. Når du skal påføre væsken fra deoen til panna må du huske på å snurre deoen rundt på pekefingeren din, slik kommer mye av væsken på fingeren og du kan enkelt smøre det utover. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Merk: Det har liten virkning hvis du blir svett/klam kort tid etter du har lagt deg, noe som er vanlig i denne varmen. Du må være tørr på stedet gjennom hele natta, du tørker ut hele stedet slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå