Pazleet Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Well, with Microsoft sticking to its 4 – 5% failure rate story, we figured we’d have another look at our survey, which has at the time of writing attracted 3780 submissions and 2355 comments – the majority of which are from angry owners who feel cheated by the Xbox 360’s build quality and Microsoft’s after sales service. Kanskje ikke den mest representative undersøkelsen det der nei.. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 58% av stemmene fra inbitte PS3 gutter Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Drøyt mange 360'er som tar kvelden uansett. Er ikke en annen konsoll i historien med en så høy feilprosent. Bare her på HW så er det jo en helt ekstrem mengde med folk som har sendt inn 360'en til rep... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 For hver person som skriker høyt om at ting ikke virker, så er det 10 som du ikke hører ett pip fra fordi de er for opptatt med å spille Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Motivasjonen for å lese slike artikler og stemme i slike poller er langt høyere for de som har hatt problemer enn for de som ikke har hatt problemer og lever lykkelig uvitende om temaet og derfor ikke tråler over all slik info og avstemminger. HDTV'n min gikk i stykker 5 minutter etter jeg prøvde den første gang hjemme i stua for en par år siden. Det første jeg gjorde var å søke over internett etter andre brukere av TV'n for å se om flere hadde fått samme feil. Fant ingen polls riktignok, men hadde jeg funnet det så hadde jeg nok stemt og sagt at TV'm min var feil osv... Hadde TV'n virket som den skulle en gangen så hadde jeg sett TV den kvelden - og resten av tiden med den, og i hvert fall ikke giddi å leita over internett etter informasjon om hvorfor den virket som den skulle eller leita etter polls der jeg kunne stemme på at den faktisk virket. Get me? Vel vel. Trist for de med konsollfeil. De er nok en del etterhvert, men ikke så gale trur eg. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det er altfor mange konsoller med feil, men det kan da ikke være så høyt? Blir kanskje dumt å sammenligne, men jeg har 7-8 kompiser med Xbox 360 og ingen har streika. Untatt min. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Er enig med deg at det har vært mer problemer med 360 enn med de fleste andre konsoller, men det virker som at dette i all hovedsak gjelder de første konsollene. Hører om mye mindre feil med de nyere konsollene. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Drøyt mange 360'er som tar kvelden uansett. Er ikke en annen konsoll i historien med en så høy feilprosent. Bare her på HW så er det jo en helt ekstrem mengde med folk som har sendt inn 360'en til rep... 8676806[/snapback] Joda, er fryktelig mange egentlig! MS burde se å få gjort noe med HW'en.. kan da ikke værre billig å drive med all denne repareringen helt gratis heller! Så en fin kommentar her en dag ang de røde ringene.. "Having a 360 is like living with a really hot girlfriend that you know is eventually gonna dump you, but you still fuck her like crazy every chance you got" Ikke helt ordrett, men noe lignende Uansett.. Kjenner 3 andre kompiser med 360, og de har aldri sett noen røde ringer.. de er mer "casual" gamers og hadde t.o.m aldri hørt om at noe sånt fantes når jeg spurte om de hadde hatt det noen gang. 61% er det ikke, men trur nok ikke det er 3-4% heller.. 6-7% kanskje? Noe som faktisk er over 6-700.000 konsoller... nei, kan vel ikke være mulig(?) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har fått innttrykk av at 360 er denne generasjonens PS2 ang. havari ihvertfall, har selv måttet lever inn 1.stk havarert 360. Har ingen idè om ka feilprosenten er, men at den er over disse 3-5% det tviler eg ikkje på. Men sp har vi jo det at de med feil skriker litt høgere enn de foruten Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Fleire innlegg med off-topic er sletta. Denne tråden handlar om Xbox 360, ikkje dra inn alle dei andre konsollane folkens. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har selv hatt trøbbel med 360en, men alt i alt så har den gitt meg mye mer positive opplevelser enn negative.. opplevelsen av en uke uten 360n var langt ifra sår, trengte sikkert ett opphold.. Må si jeg har hatt mye dårligere opplevelser med andre produkter som har knelet.. Xboxen er ihvertfall slik at når den fungerer så fungerer den 100%! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Kjøpte igår min xbox 360 nr 2. Har fortsatt nr 1. Kjøpte nr 2, fordi at eg treng ein til offline speling, og ein til online. Eg treng vel ikkje gå meir inn på akkurat det. Uansett, med det, har eg bevist at den pollen er feil. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Er det ikke strengtatt blitt linka til denne pollen før? Edit: Hum, nei. Ikke den samme. Men samme poenget. Endret 23. mai 2007 av TheScorp Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 6 millioner defekte konsoller? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha. Internet-polls + PS3-fans = resultater. Denne tråden burde lukkes, den er en skam for sunn fornuft. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har fortsatt nr 1. Kjøpte nr 2, fordi at eg treng ein til offline speling, og ein til online. Eg treng vel ikkje gå meir inn på akkurat det. 8678578[/snapback] Å joda. Dette lukter blokkert X360 lang vei. Tipper du trengte den nye til online-spilling jeg. Hehehe. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 61% er nok helt på trynet ja = p Men er ikke til å stikke under en stol at alt for mange går i stykker iforhold til hva man forventer, sånn er det bare...=) Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Failure rate på 360'en er vel mere tilnermet 10-15%, mye problemer er rellatert til spill som "ødelegger" consolen, PS3 har vel samme failur rate, men PS3 er enda i oppstarts fasen, så det vil vel forbedre seg. høyest klagemål på 360 er vel bråket Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 OOT: hmph, noen har vist slettet posten min. Noen steder hvor man kan rapportere moderatore for missbruk av embete sitt? Tilbake til topic! 61%? Fra en poll på internett? Det krever ikke at du har hatt ett problem for å trykke ja, det krever ikke at du har en 360 engang for å trykke ja. Kan si det samme om å trykke nei, men det er nok mange barnslige mennesker her i verden som finner slik festlig. Hardbarka fanboys har sikkert også hjulpet til (vi har de vi og, sier ikke noe annet) og for ikke å nevne at de som har ødelagt konsoll blir litt, tja, engasjert angående det temaet. Mens de som har en som fungerer går jo rundt og gjør sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg