Andreashoftun Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Heisann! Pc'en min klikker ved oppstarten. den bruker ekstra lang tid ved logoet til hovedkortet for å så å klikke fulstendig teksten som blinker på skjermen er noe som: "gigabit ethernet controller mediatest failed, check cables exiting PXV" noen som aner hva dette kan være? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Prøv og start i sikker modus (trykk flere ganger på F8 under oppstart) Fra sikker modus kan du forsøke en systemgjenoppretting til en dato der ting og tang fungerte greit: Tilbehør -> systemverktøy -> systemgjenoppretting. Endret 22. mai 2007 av norbat Lenke til kommentar
Andreashoftun Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Prøv og start i sikker modus (trykk flere ganger på F8 under oppstart)Fra sikker modus kan du forsøke en systemgjenoppretting til en dato der ting og tang fungerte greit: Tilbehør -> systemverktøy -> systemgjenoppretting. 8676506[/snapback] kommer ikke så langt det klikker ca. der biosen begynner lurer på om det ikke har vært noen kortslutning i hovedkortet.. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Sjekk i bios om boot harddisk står før evt. nettverk etc. Evt. resett bios til default Lenke til kommentar
Andreashoftun Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 jeg var faen meg sekunder fra å kjøpe meg ny pc, haha jeg skylder deg derfor en: KJEEEEMPESTOR TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå