larschroe Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Er det mange her som har skaffet seg bil, men som fortsatt kjører moped i tillegg? Hva bruker du mest? For meg, så er svaret ja. Jeg bruker mopeden til all småkjøringen, grovt sett turer på opptil en time hver vei. Den bruker lite, delene er billige og fremkommeligheten er uslåelig. Målt i kilometer bruker jeg nok fortsatt bilen mest, men i antall kjørerturer er nok mopeden vinneren. Lenke til kommentar
Prey Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Tviler på at så mange som har kjøpt bil fortsatt henger i dette forumet Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 har bare lappen på moped jeg Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Det er sikkert mer praktisk hvis du f.eks. bare skal en tur på butikken, da. Du har litt begrensede muligheter til ting du kan kjøpe, det er vel det eneste. Endret 23. mai 2007 av Marius E Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg kommer ikke til å kjøre moped etter at jeg har fått bil-lappen Grunn: Kjipt å bli stoppa for trim når å få bot når du har bil-lappen. Trenger pengene jeg får for å selge den. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Absolutt ikke ! Ikke fordi jeg trenger pengene, men bil er mer morro enn orginal moped anyway, hvis man ikke har splitter ny trim da, og det går vææst Lenke til kommentar
Perkeleh Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har bil, skal anskaffe en lett-MC. Har ikke lappen på noe Men når jeg blir 18, skal jeg nok kjøre mest bil, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå