Gå til innhold

Hva risikerer man ved å kjøpe brukt 360?

CurSe

Anbefalte innlegg

Har fundert på å kjøpe meg en 360 siden jeg trenger noe å gjøre på kveldstid etter jobb, men er usikker på om jeg vil kjøpe nytt eller brukt. Hva er det jeg risikerer ved å kjøpe en brukt 360 hvor kvitteringen følger med? Er det sånn at så lenge kvitteringen følger med så har jeg akkurat de samme garantiene og det der som den opprinnelige eieren hadde?

Vet ikke helt hva jeg skal spørre om siden jeg i grunn ikke er et konsollmenneske, noen andre ting som burde nevnes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som _crs_ sier burde du absolutt sjekke at den ikke er modifisert. Da er den, eller kommer til å bli, utestengt fra Xbox Live.

Personlig er jeg ikke i tvil om at jeg ville ha gått for en ny dersom jeg skulle ha kjøpt en til :)

Endret av Pazleet
Lenke til kommentar
Hva er det jeg risikerer ved å kjøpe en brukt 360 hvor kvitteringen følger med? Er det sånn at så lenge kvitteringen følger med så har jeg akkurat de samme garantiene og det der som den opprinnelige eieren hadde?

8676237[/snapback]

Det stemmer, så lenge kvitteringen følger med, så følger garantien med Xboxen, men, som andre sier jeg, lurt og sjekke om den har vært tukla med ;)

Men, anngående det og kjøpe brukt. Man kan spare en del penger på det, men de pengene han også fort forsvinne hvis noe er ødelagt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...