CurSe Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har fundert på å kjøpe meg en 360 siden jeg trenger noe å gjøre på kveldstid etter jobb, men er usikker på om jeg vil kjøpe nytt eller brukt. Hva er det jeg risikerer ved å kjøpe en brukt 360 hvor kvitteringen følger med? Er det sånn at så lenge kvitteringen følger med så har jeg akkurat de samme garantiene og det der som den opprinnelige eieren hadde? Vet ikke helt hva jeg skal spørre om siden jeg i grunn ikke er et konsollmenneske, noen andre ting som burde nevnes? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ville ihvertfall tatt av frontdekselet og sjekket at Microsofts gyldighetsmerke er i behold, om du er interessert i at den ikke skal være "tuklet" med... Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Som _crs_ sier burde du absolutt sjekke at den ikke er modifisert. Da er den, eller kommer til å bli, utestengt fra Xbox Live. Personlig er jeg ikke i tvil om at jeg ville ha gått for en ny dersom jeg skulle ha kjøpt en til Endret 22. mai 2007 av Pazleet Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Personlig, hadde ikke jeg kjøpt en brukt 360. Eller noen annen konsoll, for den saks skyld... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hva er det jeg risikerer ved å kjøpe en brukt 360 hvor kvitteringen følger med? Er det sånn at så lenge kvitteringen følger med så har jeg akkurat de samme garantiene og det der som den opprinnelige eieren hadde? 8676237[/snapback] Det stemmer, så lenge kvitteringen følger med, så følger garantien med Xboxen, men, som andre sier jeg, lurt og sjekke om den har vært tukla med Men, anngående det og kjøpe brukt. Man kan spare en del penger på det, men de pengene han også fort forsvinne hvis noe er ødelagt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Personlig, hadde ikke jeg kjøpt en brukt 360. Eller noen annen konsoll, for den saks skyld... 8676694[/snapback] QFT! Men, begge de andre valgene sliter med spillutvalg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå