Gå til innhold

Sinna På Mamma

Anbefalte innlegg

Bestillte Hansol 19 dynaflat fra komplett, har gått å ventet nå i hele julen på at den skal komme, sa til Mamma flere ganger at hun måtte legge fra seg Mb kortet når hun gikk ut slik at jeg i hvertfall kunne betale.

Ring sa det, der sto skjermen på trappa rett utenfor(endelig) Men gjett hvem som ikke hadde lagt igjen bankkortet...........

Nå må jeg vente en evighet til...

Er såååååååååååååååååååå sinna nå

:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:lol: Lurer på om det er moren hans som har gjort det med vilje eg? Må da ikke bare forlange alt av mor. Hadde ikke gått med min mor ivertfall, Skal eg ha noe nytt så måtte eg bare fin spare uke pengene mine? Fikk ikke noenting av mor og far eg uten og gjøre noe i hus og hage :D

din jævla gullunge! (ikke vondt ment :p ) ukelønn??? hah, når jeg spør om det sier de bare "ver gla du får leve gratis du! skal du ha nye datadeler får du jammen meg skaffe deg en jobb!"... :evil:

Lenke til kommentar
:lol: Lurer på om det er moren hans som har gjort det med vilje eg? Må da ikke bare forlange alt av mor. Hadde ikke gått med min mor ivertfall, Skal eg ha noe nytt så måtte eg bare fin spare uke pengene mine? Fikk ikke noenting av mor og far eg uten og gjøre noe i hus og hage :D

din bidige gullunge! (ikke vondt ment :p ) ukelønn??? hah, når jeg spør om det sier de bare "ver gla du får leve gratis du! skal du ha nye datadeler får du jammen meg skaffe deg en jobb!"... :evil:

Joda er korrekt det jannis, Leve gratis? Spør forelderne dine om det er din feil at de satte deg til verden. Var 25 da eg flyttet hjemen fra, Far og mor sa alltid det at du skal ikke betale halve lønnen din fordi at du bur hjemme hos oss. Er tråssalt ikke din feil for at du ble til :wink:

Lenke til kommentar

Snakket nettopp med din mor...

Hun sa at hun hadde jentet skjermen på Posten. Hun sa samtidig at hun trengte ny skjerm på kuntoret, og tok derfor med seg skjermen dit. Men hun sa også at du ikke skulle syte ettersom du da blir den heldige eier av den gamle 14 tommeren hennes. Den skal være bra etter hva jeg har hørt.

EID

Lenke til kommentar
Bestillte Hansol 19 dynaflat fra komplett, har gått å ventet nå i  hele julen på at den skal komme, sa til Mamma flere ganger at hun måtte legge fra seg Mb kortet når hun gikk ut slik at jeg i hvertfall kunne betale.

Ring sa det, der sto skjermen på trappa rett utenfor(endelig) Men gjett hvem som ikke hadde lagt igjen bankkortet...........

Nå må jeg vente en evighet til...

Er såååååååååååååååååååå sinna nå  

:x  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x

Synd det gutt. Eg støtter deg! Ikke hør på mobberne! skulle tro de aldri har vært fjortiss noen gang.
Lenke til kommentar
Synd det gutt. Eg støtter deg! Ikke hør på mobberne! skulle tro de aldri har vært fjortiss noen gang.

Ettersom de fleste påstår at "fjortis" er mer en tilstand en bare en alder har ikke alle nødhvendighvis vært fjortiss en gang. Så hør på mobberne.

Lenke til kommentar

Ettersom de fleste påstår at "fjortis" er mer en tilstand en bare en alder har ikke alle nødhvendighvis vært fjortiss en gang. Så hør på mobberne.

Nei! twak.gif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...