Tmz Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Hei Jeg har en kompiss som gjerne vil ha respons på noen bilder han har tatt til en skoleoppgave. Ingen av bildene er redigert. Trykk Her Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 De er ikke forsmå hvis man bare trykker på dem ^^ har ikke noe peilin på Foto men fine bilder Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Vanskelig å si noe når man ikke vet hva oppgaven går ut på.. Lenke til kommentar
preje Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Det var kun ett bilde som "ga" meg noe, og det var det som het Tåke. Det hadde litt kunst og litt mystikk over seg på en måte. Jeg skal ikke si at de andre bildene var dårlige, verken i kvalitet eller komposisjon, men de "traff" meg bare ikke. Men uansett, en bra start da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) De er for små.8676126[/snapback] Ingen av bildene blir større av at jeg trykker på dem. Endret 23. mai 2007 av anderfo Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 De er for små.8676126[/snapback] Ingen av bildene blir større av at jeg trykker på dem. 8681915[/snapback] Trådstarter har ikke linket direkte til bildene, men til forsiden av hans "fucking site". For å gjøre han en tjenste ved å gi kritikk på bildene må du tråle deg igjenom siden hans i jakt på thumbnails. Når du finner de riktige, kan de gjøres større. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 jeg likte dette best: http://home.no/mockme/Natur/Stor/Solnedgang---Natur.gif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå