Ingrid-Balder Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei. Jeg holder på med et mastergradsprosjekt hvor jeg har brukt to videokameraer. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få disse i en split screen på min bærebare DELL Latitude D600? Jeg har ikke teknisk peiling. Hvilken nedlastbart program kan jeg bruke? Er det vanskelig å få til? Håper at det er noen der ute som kan hjelpe meg med dette :!: Hilsen fra Ingrid-Balder. Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Skal du dele skjermbildet i to, med én videofil i hver halvdel, eller en annen fordeling? Med Magix Movie Edit Pro 11 er det enkelt å lage bilde-i bilde. Programmet koster ca 500 kr, du kan vel laste ned en prøveversjon fra www.magix.com. Programmet har utrolig mange muligheter, og det setter små krav til PC, men ver. 10 går kanskje enda lettere enn ver. 11. Jeg kan hjelpe deg igang om du velger dette programmet. Lenke til kommentar
Ingrid-Balder Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Skal du dele skjermbildet i to, med én videofil i hver halvdel, eller en annen fordeling? Med Magix Movie Edit Pro 11 er det enkelt å lage bilde-i bilde. Programmet koster ca 500 kr, du kan vel laste ned en prøveversjon fra www.magix.com. Programmet har utrolig mange muligheter, og det setter små krav til PC, men ver. 10 går kanskje enda lettere enn ver. 11. Jeg kan hjelpe deg igang om du velger dette programmet. 8676967[/snapback] Har filmet en samtale med to personer fra to kameraer slik at jeg kan se ansiktet til begge selv om de satt mot hverandre. Ønsker derfor å spille disse filmene av samtidig, en på hver side av skjermen. Kan jeg da bruke programmet du nevner? Skal jeg prøve vesjon 11 av programmet da? Så flott at du kan hjelpe meg i gang Tusen takk for svar Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jo, det går nok bra. Du må da antakelig bruke ca halve bildebredden fra hvert kamera, med ca full høyde. Begge Magixprogrammene klarer det fint, det er ver. 11 som selges nå. Jeg vet ikke om det er begrensninger på demoversjonen. F. eks. skal Expertbutikkene kunne levere programmet, importør er Boston.no i Kristiansand. Send meg en PM når du har fått programmet. Lenke til kommentar
Ingrid-Balder Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Ok....takk takk...det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå