Gå til innhold

Driver til 3Dlabs skjermkort ,hvor ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser dårlig ut. Såvidt jeg vet er det kun Vesa av de åpne driverne, og den er jo ikke spesielt god. 3dlabs har gitt ut noen drivere til linux, så du kan jo forsøke deg med noen drivere herfra:

http://workstation.3dlabs.com/support/drivers/

men det kan hende det blir en ørkenvandring.

8685914[/snapback]

Takk for svar.

Dårlig med Linux drivere til dette kortet gitt.

Får vel rote fram ett gammelt Nvidia kort ,eller kjøpe noe brukt.

Har sendt en mail til 3DLabs ,men har egentlig ikke noe tro på att de kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Installerte GNU/Linux på en arbeidsstasjon for en tre år siden, det endte(desverre) med at jeg byttet ut det svinedyre 3dlabs(Wildcat III 6110) kortet med et ati 9200 SE :whistle: Kortet ligger fortsatt ubrukt i skapet, men resten av maskinen fungerer den dag i dag supert. Heldigvis hadde jeg ikke betalt et øre for det kortet.

Lenke til kommentar
Installerte GNU/Linux på en arbeidsstasjon for en tre år siden, det endte(desverre) med at jeg byttet ut det svinedyre 3dlabs(Wildcat III 6110) kortet med et ati 9200 SE :whistle: Kortet ligger fortsatt ubrukt i skapet, men resten av maskinen fungerer den dag i dag supert. Heldigvis hadde jeg ikke betalt et øre for det kortet.

8695961[/snapback]

wow! er ikke wildcat kortene svindyre da?

Lenke til kommentar

8695961[/snapback]

wow! er ikke wildcat kortene svindyre da?

8698056[/snapback]

Les bedre igjennom avsnittet :)

Lenke til kommentar
Ikke noe vits å kontakte 3DLabs, de har sluttet med skjermkort. De har heller aldri brydd seg om alternative plattformer. Trenger man tilsvarende kort kjøper man nVIDIA Quadro.

8698285[/snapback]

Ok ,da kan jeg glemme dette skjermkortet til Linux bruk.

Synd og skam.

Jeg fikk ett Supermicro hovedkort med 2 Xeon prosessorer og dette 3DLabs skjermkortet av en kompis og trodde jeg hadde en grei PC til testing av Linux, men der tok jeg feil.

Drit att noen produsenter kun fokuserer på Windows plattformen, kanskje like greit att 3DLabs har sluttet å lage skjermkort !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...