Bilge^^ Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei. Jeg sitter nå å skal installere beryl. Har Nvidia skjermkort og har installert de nyeste driverne.. Jeg prøver forgjeves og installere ved hjelp av denne tutorialen: http://wiki.beryl-project.org/wiki/Install...dgy_with_nVidia ,men det kommer feilbeskjed ved dette punktet: _______________________________________________ Installation To perform the installation of Beryl, run: sudo apt-get install beryl emerald emerald-themes _______________________________________________ får bare "Couldn't find package beryl". hvorfor, hvorfor ikke? Hadde vært fint med litt hjelp her. På forhond takk Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Du har altså prøvd både apt-get install beryl og som kommandoen du har i innlegget sier: sudo apt-get install beryl emerald emerald-themes ? Husk at du må være root for å utføre den første kommandoen (apt-get install beryl) Det blir du ved å skrive -su i terminalen. Er forøvrig ikke sikkert at beryl er støttet av akkurat den ubuntuen du har. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Du har altså prøvd både apt-get install beryl og som kommandoen du har i innlegget sier: sudo apt-get install beryl emerald emerald-themes ?Husk at du må være root for å utføre den første kommandoen (apt-get install beryl) Det blir du ved å skrive -su i terminalen. Er forøvrig ikke sikkert at beryl er støttet av akkurat den ubuntuen du har. 8675932[/snapback] Takker for svar. Ja, prøvd både apt-get install beryl og det som innlegget sier. Men ser ut som jeg glømte root'n. Jo, jeg har fått det til før. For en go del måneder siden.. men det var noe helt annet.. bare limte inn hele scriptet i terminal å vips, beryl installert. Oppdaterer post ettervhvert Edit: Nei, ville ikke funke med root heller Vet du om det finnes noen andre gode lignendes programmer? Endret 22. mai 2007 av Bilge^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå