Boralis Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Misfornøyd er jeg enig i... Lexmark Z600series-driverene funker ikke til Vista. Finner ikke skriver Logitech Quickcam-drivere funker ikke i Vista. Finner ikke webcam. Buypass (norsk-tipping-spillekort) funker ikke. VLC mediaplayer funker ikke optimalt (skrur av aero) Trackmania Nations funker ikke skikkelig. Har prøvd det meste med avinstallering, reinstallering, guider til VLC og TM etc etc. Ingenting hjelper. Når kommer SP1! 8721027[/snapback] Som andre har nevnt så er ingen ting av det du nevner her Vista sin feil,men produsentene som ikke gidder oppdatere drivere, når det gjelder VLC så fungerer den perfekt hær . Edit. Min kortleser for tipping fungerer også. Endret 28. mai 2007 av Snekker`n Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 SP1 vil ikke fikse problemer som egentlig ikke har med Vista å gjøre i det hele tatt At lexmark drivere ikke fungerer er Lexmark's feil at de ikke har gitt ut nye Vista drivere (de har tross alt hatt over ett år på seg nå, sikkert mer) Logitech og buypass - samme der egentlig. VLC må vel også oppgraderes for å kjøre på vista Trackmania må vel vista-patches det også... 8721061[/snapback] Kortleser fra Norsk Tipping fungerer da helt fint hos meg. 8722392[/snapback] Jeg fikk tilsendt ny kortleser fra Norsk Tipping, den gamle hadde jeg hatt noen år. Den nye funker både på Vista x86 og x64. Lenke til kommentar
on Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Den eneste løsningen på alle problemer relatert til Vista = Linux Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Den eneste løsningen på alle problemer relatert til Vista = Linux 8730315[/snapback] Ja, da funker jo alt fra Logitech og norsk tipping ja=) For å ikke glemme spillene=)) Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 He he, Linux-folk er litt som Blitzere...ivrige og overbevist om egen løsning i alle fall. På nettverket mitt må jeg ha et brukernavn og passord for å komme inn på Vista-maskinen fra XP-maskinene. Problemet er at både brukernavn og passord for min bruker er det samme for begge maskinene, så hvorfor vil den ikke slippe meg inn? Fildeling er på, så det er ikke det som er problemet. Brannmur er det heller ikke, det går an å pinge maskinen fra en XP-maskin. Noen som vet når MS slipper en eventuell SP1 for Vista? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det er snakk om før årsskiftet. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Noen som vet når MS slipper en eventuell SP1 for Vista? 8732297[/snapback] Oktober i år...har jeg lest et eller annet sted. Pantera Lenke til kommentar
valentino Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 På nettverket mitt må jeg ha et brukernavn og passord for å komme inn på Vista-maskinen fra XP-maskinene. 8732297[/snapback] Nøyaktig hva har du på og av i network and sharing center (vet ikke hva det heter i norsk vista)? Du kan se hvordan jeg har det i min post litt nedpå førstesiden av denne tråden, og det fungerer utmerket for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå