Gå til innhold

Hvilken r\c-bil er best egnet for drifting?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på hvilke biler som er en god bil til å kunne drifte med,

som i EL-drevet bil.

Vil helst at det skal være en kyosho eller vis ikke det finnes noen andre typer EP biler som er kansje bedre.

Akuratt nå: Mini-z AWD drifter mye med den...

Endret av beanfan94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan drifte så å si like bra med hvilken som helst  bil så lenge den er satt opp riktig. Altså med driftedekk og kanskje differensialer og andre småting.

8682059[/snapback]

Skjønte ikke hlet den "differensialer" jeg vet om diff med...hva mente du med kansje diffe...??

Lenke til kommentar

Om diffene er for løse så risikerer du at du mister kraft i svingene fordi ett av hjulene bare spinner. Men det er ikke sikkert du trenger å tukle med diffene i det hele tatt. Det ser du jo uansett.

Redigert: frohmage: Nei, ikke nødvendigvis. Jeg vet ikke om man får tak i det, engang. Det mest normale er å skifte til fastere/løsere grease i differensialene for å endre på dem.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Om diffene er for løse så risikerer du at du mister kraft i svingene fordi ett av hjulene bare spinner. Men det er ikke sikkert du trenger å tukle med diffene i det hele tatt. Det ser du jo uansett.

8682249[/snapback]

sier noe der, var litt hår i diffen så fik jeg ikk kraft på det ene hjulet..

Lenke til kommentar
Hvordan i alle dager klarer du å få hår i diffen? Er det snakk om en lekebil ifra brio her eller?

8713035[/snapback]

Men jeg merker forsatt at det kommer for lite kraft på samme hjulet...

Jeg klarer drifte den ordentlig , men merker så vidt som sagt at den får for lite kraft bk venstre eller høyre hjulet..

Endret av beanfan94
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

jeg har en mini z og jeg og noen kompiser har lagd en mini z bane(drifting) den er veldig amatør messing men funker skal lage ordentlig bane snart men må ha noe og kjøre på nå :dribble:

hvor kan jeg kjøpe billige dekk?

hva kan jeg gjøre for og få bedre drifte egenskaper?

takk til alle tips :D

kan kanskje legge ut bilde etter hvert :w00t:

Endret av olek101
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...