Fear the Scare Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Hei, jeg lurte på hvilke biler som er en god bil til å kunne drifte med, som i EL-drevet bil. Vil helst at det skal være en kyosho eller vis ikke det finnes noen andre typer EP biler som er kansje bedre. Akuratt nå: Mini-z AWD drifter mye med den... Endret 23. mai 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Du kan drifte så å si like bra med hvilken som helst bil så lenge den er satt opp riktig. Altså med driftedekk og kanskje differensialer og andre småting. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Du kan drifte så å si like bra med hvilken som helst bil så lenge den er satt opp riktig. Altså med driftedekk og kanskje differensialer og andre småting. 8682059[/snapback] Skjønte ikke hlet den "differensialer" jeg vet om diff med...hva mente du med kansje diffe...?? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 "Diff" er forkortelse for "differensial". Jeg antar du vet hva en differensial er, og dens mening. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 "Diff" er forkortelse for "differensial". Jeg antar du vet hva en differensial er, og dens mening. 8682161[/snapback] jojo, vet hva det er, men hva har den med drifting å gjøre?? er den får svak er den for løs... Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Mener han diff-sperre tro? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Om diffene er for løse så risikerer du at du mister kraft i svingene fordi ett av hjulene bare spinner. Men det er ikke sikkert du trenger å tukle med diffene i det hele tatt. Det ser du jo uansett. Redigert: frohmage: Nei, ikke nødvendigvis. Jeg vet ikke om man får tak i det, engang. Det mest normale er å skifte til fastere/løsere grease i differensialene for å endre på dem. Endret 23. mai 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Om diffene er for løse så risikerer du at du mister kraft i svingene fordi ett av hjulene bare spinner. Men det er ikke sikkert du trenger å tukle med diffene i det hele tatt. Det ser du jo uansett. 8682249[/snapback] sier noe der, var litt hår i diffen så fik jeg ikk kraft på det ene hjulet.. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvordan i alle dager klarer du å få hår i diffen? Er det snakk om en lekebil ifra brio her eller? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Mini-Z-bilene er små biler på rundt 16-17 centimeter, så da sier det seg selv at man lett kan få litt hår inn diffen når man kjører inne. Og nei, det er ikke lekebil fra Brio eller noe slikt. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Hvordan i alle dager klarer du å få hår i diffen? Er det snakk om en lekebil ifra brio her eller? 8713035[/snapback] Men jeg merker forsatt at det kommer for lite kraft på samme hjulet... Jeg klarer drifte den ordentlig , men merker så vidt som sagt at den får for lite kraft bk venstre eller høyre hjulet.. Endret 28. mai 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 er det snakk om mini-z her? så bare at det ble nevnt? Lenke til kommentar
olek101 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) jeg har en mini z og jeg og noen kompiser har lagd en mini z bane(drifting) den er veldig amatør messing men funker skal lage ordentlig bane snart men må ha noe og kjøre på nå hvor kan jeg kjøpe billige dekk? hva kan jeg gjøre for og få bedre drifte egenskaper? takk til alle tips kan kanskje legge ut bilde etter hvert Endret 10. september 2007 av olek101 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå