Thor. Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg lagde en torrent med noe personlige greier som jeg skulle dele med noen som bor langt vekk. Men jeg har et problem. Jeg får ikke til og sende filene. Har det noe med forwarding eller andre ting å gjøre? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Du må sette opp en tracker, nå har ikke jeg gjort dette i µtorrent før, så jeg kan ikke hjelpe deg der, men jeg regner med at du må kikke litt på instillingene til µtorrent, og se om du kan sette opp en tracker der. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg har en tracker. Den fungerer og jeg ser at det er 2 peers. Hva kan problemet være da? Jeg gjorde det enkelt og lastet opp torrent på thepira....org der filene var passordbeskyttet i winrar. Teit løsning men det er ikke farlig om informasjonen lekker ut Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg pleier å bruke torrent til å sende filer selv, men jeg sender dem bare torrent fila enten i mail, eller i msn. Jeg fikk dette problemet delvis jeg også, en person fikk lastet ned knirkefritt, mens en annen ble disconnected stadig vekk, ærlig talt så har jeg ikke peiling... Men du kan jo sjekke at trackeren sine porter er åpne (men det har du kanskje allerede gjort) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Du kan alltids bruke hamachi og sende filene over delt nettverk da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå