DJMartin Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei! Nå har jeg en MX 1000 mus, men saken er den at den midtre knappen ikke fungerer i f.eks. i Maya. (jeg har prøvd å oppdatere driver) Så derfor trenger jeg tips til en mus hvor midtre knapp/scroll faktisk fungerer som den skal. Den bør heller ikke være vanskelig å trykke rett ned før den hopper til en side, eller begynner å skrolle, rett og slett: rett ned! Takk Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har du satt knappen som "Midtre Knapp" i softwaren til Logitech? Den er ikke det som standard nemlig. Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Kan bare bekrefte at du må inn i Logitech-programvaren å sette midtre knapp til standard. Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Okey, tusen takk for svar. Men mener dere i SetPoint da eller? Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 I setpoint ja. Bruker selv mx1000 og har ikke noen problemer med den midtre knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå