Pluggen Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Tenker litt på å ikke slite i stykker sidestøttene på de nye stolene å da Tar sjangsen, for føler jeg har nok argumenter til å vinne en evt. krangel om manglende belte Seler og pads er betilt Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 heh herregud, snakk om å være naiv.. SÅNN ER DET FAKTISKT I NORGES LAND, så enkelt, så "fælt", for å bruke det ordet.. Du skal begynne å bevise argumentene dine tror jeg. Men det er uansett ikke evt. korrupsjon i Norge samtalen handler om. Atm, så får man ikke "normale" 4/6-punktsseler godkjent i Norge. Eod. Lenke til kommentar
b230ft Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 heh neivel.. jeg gir igrunnen faen hva du og andre får godkjent, alt jeg sier at ALT GÅR.. så kan du si, tro og mene akkurat hva du vil.. *å jeg legger ikke ut bilder av vognkorter som er litt på kanten, mtp feil folk evt misunnelige folk kan lage unødvendige problemer E O D Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 heh neivel.. jeg gir igrunnen faen hva du og andre får godkjent, alt jeg sier at ALT GÅR.. så kan du si, tro og mene akkurat hva du vil.. *å jeg legger ikke ut bilder av vognkorter som er litt på kanten, mtp feil folk evt misunnelige folk kan lage unødvendige problemer E O D 8805666[/snapback] Hvorfor kommer du hit og påstår ting da, hvis du gir faen og ikke kan bevise noe kan du holde deg unna Svarknappen. Tror det originale spørsmålet er besvart uansett... Lenke til kommentar
b230ft Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 heh jo men jeg sier jo at DET GÅR, men du forstår vel at jeg ikke kan poste bilder av vognkort, der BT har vakla litt på grensa, og latt ting passere? så er det JEG som får skylda for at vedkommende plutselig får innkallelse til stikk kontroll, der kontrollør sørger for nytt vognkort? jeg VET at alt går an, og at en kan få til ting, selv om de egentlig ikke er helt som de skal..men om en leser lovene og ser at "nei firepunkts seler ikke er lovlige, da driter jeg i det", så er det klart at en ikke får det stempla inn? menmen.. vi lar det bare ligge nå da Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Legg ut bilde av en del av vognkortet da, såpass at vi ser det vi trenger å se, men ikke kan identifisere bilen. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Legg ut bilde av en del av vognkortet da, såpass at vi ser det vi trenger å se, men ikke kan identifisere bilen. 8813540[/snapback] Støtter den. Pluss, at en person har fått noe godkjent pga. slurv i BT's rekker beviser jo ikke at Norge er flusst med korrupsjon. Uansett; skal du bruke dette mye omtalte bildet av dette mye omtalte vognkortet, så kan du jo bruke paint og male over det du ikke vil at vi skal se. Lenke til kommentar
b230ft Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 fiskeline? jeg fjerner bildet igjen snart Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hvordan er det, hvis man bade har 3punkts og 4/6-punktsbelter? Altsa kjorer med 4-punkts belter, ogsa blir man stoppet av politiet, men man tar pa seg 3-punkts ogsa. Sa man sitter med 2stk belter. Er det lov? Lenke til kommentar
skille Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Man trenger vel som det står i vognkortet, veltebur, for å unngå at taket moses ned over sjåfør / passasjer. Siden de selene vil holde personen på plass annerledes enn med tre-punkt seler. Med de vanlige vil man kunne vri kroppen og komme lavere.. (Mener jeg har hørt noe slikt en gang..) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Se der ja, det går altså ann å få det godkjent med 4pkts-belter. Når var dette? Uansett; jeg har ikke påstått at det finnes unntak fra regelen fordi noen i BT har begått "feil", det jeg ville at du skulle bevise var vel egentlig den overveldende mengden korrupsjon du hadde møtt på i Norges land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå