Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Skal spraye et navn på et bord

Anbefalte innlegg

Hei

Er ikke helt sikker på hvor danne skal postes, så legger den ut her også :)

Jeg har tenkt å lage en litt spesiell gave til kjæresten min, og skal lage et lite bord, med hennes navn på.

Toppplata av bordet har jeg tenkt å spraye sort, også spraye navnet hennes på der.

Noen som har noen tips om hvilke farger som hadde passa fint?

Har tenkt på enten rød, eller sølv.

Men så det jeg egentlig lurer på... Har noen noe tips om hvordan jeg kan lage "maler" til navnet også spraye over de?

Planen var å skrive navnet hennes med den skriften jeg vil ha, i Word, også printe den ut, klippe ut bokstavene, slik at jeg kan spraye over arket, og skriften blir bra.

Er ikke helt sikker på hvordan det vil funke... Det er vel noen som har gjort noe lignendes før?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vi gjorde på russebilen var å lage stensiler av kontaktpapir, tegna bokstaver fra tøffe fonter over på papiret, limte fast på bilen og spraya inni. Funka veldig bra, bare husk å la det tørke....

Hvis du kun bruker ark vil det bli prikkete rundt bokstaven siden arket vil ikke ligge 100% nedtill flaten...

Lenke til kommentar

Kontaktpapir aka gjennomsiktig plast som man har rundt bøker og lignende?

Dere printet først ut motivet fra pc`en, også tegnet det over på kontaktpapiret, så klippet ut motivet, også limte det på bilen og spraya?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...