LockBreaker Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Hei. Jeg er ute etter en løsning som lar meg montere en 120 mm vifte i front, der dvd leser/brenner skal sitte, i følgende kabinett? Kabinett: Lian Li PC-V2000B Løsningen jeg er ute etter: Det han sier han gjorde er: "I just wedged it inbetween the DVD rom and the top of the case and it sits really tight." Er dette en akseptabel løsning? På forhånd takk. Endret 22. mai 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Kan du ikke bruke denne da? Vet den egentlig er beregnet til cube, men er ikke festeordningen den samme? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Takker for svar. Ja, kan vel bruke det der. Dersom det passer i PC-V2000B da. Har du noen anbefalinger til vifter eller? Kan denne fungere også? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ex33b&mcat=c329 Endret 22. mai 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Takker for svar. Ja, kan vel bruke det der. Dersom det passer i PC-V2000B da. Har du noen anbefalinger til vifter eller? 8676265[/snapback] Mist 120mm vifte Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Den andre du linket til fungerer den også, men har jo monteringsplasser for harddisker. Så om du ikke trenger det hadde jeg heller kjøpt den første. bra vifter er vel papst, mist eller silenX Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Ja, men jeg må vel lakke den svart da. Men det blir ikke noe problem. Eller finnes det en sort versjon? Men kan denne vifta fungere? Likte den, blå led og sånn. Blir kanskje stilig? Link til produktet: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...SBL&mcat=15s351 Kjøpe 3 sånne + 2 80 mm av samme type? Jeg trenger vel noen festeskruer også? Anbefalinger? Skal bytte ut alle viftene i kabinettet da skjønner dere. Endret 22. mai 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei, fungerer veldig bra de viftene! Eneste er det at de ikke har så veldig høy maks RPM, noe som ikke er nødvendig. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Hva med fargen på den du linka først, vil den passe til Lian Li PC-V2000B? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå