chil Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 ehhh feks det er jo en Thoro xp1800+ mens en xp1900 er Palomino er det ene bedre en det andre? kanskje et Utrolig dumt spørsmpål men har lurt en stund :oops: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 største forskjellen på de er at thuroughbred kjører endel kjøligere enn palomino, også får du snart t.bred-C med 333mhz fsb, ellers er det ikke store forskjellene på de Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Tbred kan klokkes mye mer enn palmino. tbred A som er ute bland XP1700 osv nå kan klokkes til noe rundt XP2400. Mens tbred B som kommer når Tbred A er ute av lager kan klokkes til noe rundt XP2600/2800. Skal værtfall være sånn. Si ifra noen hvis jeg sier feil nå. Lenke til kommentar
Forrest Gump Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hva er forskjellen på MP og XP da, eller er det disse to som det blir skrevet om her? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Det er liten forskjell på Palomino og Tbred-A. TBredA er bare litt kjøligere og bare litt mer overklokkbar. Jeg ville kjøpt den billigste Tbred-A'en om jeg skulle overklokke. Tbred-B (2400+ og oppover) er det større forskjell på i forhold til Palomino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå