tvilling81 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 hei. finnes det en program slik at jeg kan bruke yahoo messenger? jeg har windows live mesenger, men bruker også yahoo messenger. kunne tenkt å kunne bruke yahoo også på min n95. noen gratis programmer eller har yahoo messenger til mobil? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 hei. finnes det en program slik at jeg kan bruke yahoo messenger? jeg har windows live mesenger, men bruker også yahoo messenger. kunne tenkt å kunne bruke yahoo også på min n95. noen gratis programmer eller har yahoo messenger til mobil? 9345524[/snapback] eBuddy er gratis og støtter MSN, Yahoo og Aim. Andre alternativer er IM+, men den er dessverre ikke gratis, Til gjengjeld støtter den de aller fleste IM tjenester som MSN, Yahoo, Google Talk, Skype, ICQ, AiM + flere. Jeg brukte den før og er veldig fornøyd. Forøvrig kan du sjekke denne tråden. Lenke til kommentar
fiskum Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Requester et program som ligner på ordboken til sony ericsson med norsk ordbok!! Er utrolig irriterende å lagre samme ordet #¤%# antall ganger, samt ikke ha "quick-smileys"! Også en viss form for hukommelse av hvilke ord man bruker mest... Dette programmet med norsk ordbok hadde vært sweet! =) http://www.mobisystems.com/product.html?p=8&l=1&pid=121&i=1 Lenke til kommentar
LeMaoo Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Jeg ser etter en grei nettleser til s60(har Opera mini og standard Nokia N73 nettleser) og en videoavspiller, har problemer med å få realplayer til å spille av format som .avi og .mpg. edit: fant videospiller, divx mobile (mobile.divx.com) Endret 29. august 2007 av LeMaoo Lenke til kommentar
simson Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg ser etter en grei nettleser til s60(har Opera mini og standard Nokia N73 nettleser) og en videoavspiller, har problemer med å få realplayer til å spille av format som .avi og .mpg. edit: fant videospiller, divx mobile (mobile.divx.com) 9386367[/snapback] Har du prøvd fullversjonene av Opera? Et annet spørsmål: Er det noen som kjenner til et lite excel-lignende program? Dvs med mulighet til å skrive inn i celler/tabeller, etc? (Kjenner til QuickOffice, men synes den blir litt dyr. Mener å huske at jeg tidligere fant et lite program som kunne dette, men finner det ikke igjen nå...) Lenke til kommentar
DTS Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) OfficeSuite er også et annet alternativ, men like dyrt som QuickOffice Premier. Mobile Office derimot koster 1/3 (d.v.s. 19.99 USD). Endret 3. september 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
simson Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 OfficeSuite er også et annet alternativ, men like dyrt som QuickOffice Premier. Mobile Office derimot koster 1/3 (d.v.s. 19.99 USD). 9419342[/snapback] Fant ut at det bare kostet 170 kroner å oppgradere til QuickOffice Premier via mobilen, så valgte å gå for den løsningen likevel. Men takk for tips, kommer sikkert godt med hvis andre lurer på det samme! Lenke til kommentar
MP88 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det mest geniale programmet for mobiler må være EASYTOUCH. Det gir mobilen din berøringsfølsom skjerm! Helt genialt, og nesten gratis! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det mest geniale programmet for mobiler må være EASYTOUCH. Det gir mobilen din berøringsfølsom skjerm! Helt genialt, og nesten gratis! 9423684[/snapback] Vennligst utdyp, ikke hørt om dette programmet til S60v3. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det mest geniale programmet for mobiler må være EASYTOUCH. Det gir mobilen din berøringsfølsom skjerm! Helt genialt, og nesten gratis! 9423684[/snapback] Tull og fanteri og trolling. For å ha touchskjerm på en mobil må telefonen ha touchskjerm. Touchskjerm har ingenting med programvare å gjøre. Touchskjerm er hardware. Basta. Er redd du ikke blir særlig godt mottatt som ny bruker her, om du allerede fra starten farer med slikt tullball. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det mest geniale programmet for mobiler må være EASYTOUCH. Det gir mobilen din berøringsfølsom skjerm! Helt genialt, og nesten gratis! 9423684[/snapback] Dummeste jeg har hørt! Lenke til kommentar
MP88 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det mest geniale programmet for mobiler må være EASYTOUCH. Det gir mobilen din berøringsfølsom skjerm! Helt genialt, og nesten gratis! 9423684[/snapback] Dummeste jeg har hørt! 9424042[/snapback] Unskyld! Det var bare ment som en spøk! Kom på ideen mens jeg egentlig skulle ha sittet på lesesalen..., og kunne ikke dy meg... Men det hadde jo vært genialt om det fantes... Lenke til kommentar
DTS Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Skal du spøke, så kan du da vel for i H*L#**E finne deg en bedre egnet tråd/forum da! Lenke til kommentar
LeMaoo Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg ser etter en grei nettleser til s60(har Opera mini og standard Nokia N73 nettleser) og en videoavspiller, har problemer med å få realplayer til å spille av format som .avi og .mpg. edit: fant videospiller, divx mobile (mobile.divx.com) 9386367[/snapback] Har du prøvd fullversjonene av Opera? Et annet spørsmål: Er det noen som kjenner til et lite excel-lignende program? Dvs med mulighet til å skrive inn i celler/tabeller, etc? (Kjenner til QuickOffice, men synes den blir litt dyr. Mener å huske at jeg tidligere fant et lite program som kunne dette, men finner det ikke igjen nå...) 9415978[/snapback] problemene er løst, fikk tak i alt jeg trengte. divx mobile er litt ymse. ettersom den ikke kan spille alle formater. men grei ellers, opera mobile funket også kjempegreit. bortsett fra at den laster sider i fullformat. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 ...problemene er løst, fikk tak i alt jeg trengte. divx mobile er litt ymse. ettersom den ikke kan spille alle formater. men grei ellers, opera mobile funket også kjempegreit. bortsett fra at den laster sider i fullformat. 9438336[/snapback] Er 0.88 siste versjon av DivXPlayer? Lenke til kommentar
Gompen14 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ser et helst gratis spill til n73, noe som er litt strategisk.. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du finner mange spill her. Om alle er gratis, tør jeg ikke svare på, for er ingen spillfantast, men det er jo en start. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Tar tulling03's anmodning til etterretning og flytter posten... Endret 9. september 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Fikk en forespørsel fra en annen tråd, så synes svaret passer bedre i denne tråden...Dette er m.a.o. programmer jeg bruker aktivt på min N73, samt kort forklart hva programmet er/gjør. Masse prg ramset opp her ... 9461532[/snapback] Burde ikke denne listen heller vært postet i tråden om anbefalte programmer til S60 ? Lenke til kommentar
simson Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er det noen programmer som fungerer som "Go to"? På min 6233 kunne jeg ha "Go to" som valg på høyre valgtast, og deretter ha en liste med flere programmer tilgjengelig. Dette var ypperlig, da jeg kunne ha både: Klokke Bluetooth Radio etc dvs: Snarveier som jeg brukte ofte, men ikke like ofte som de andre (kalender, ny sms, kamera, etc). Så, er det noe program som kan lastes ned og legges som en valgtast, og gjør at jeg kjapt kan velge i en legendefinert liste over ulike program? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå