Ondskapen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Lurer på om det finnes ett program sånn at melding samtaler på min E72 vises som en chat? Så dette på en Iphone og syntes det var litt smart, da jeg er litt distre... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 http://betalabs.nokia.com/betas/view/conversation Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Jeg søker etter et duganes program til S60v3 som kan gi god oversikt over forbruk (ringeminutter, sms, datatrafikk). Og aller helst også kunne beregne hvor mye penger man har brukt etter å ha lagt inn ha det koster for: - Oppstartsavgit - Minuttpris - SMS - Datatrafikk pr MB Endret 16. januar 2010 av Langbein Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg har tidligere brukt PyPhStats, men det var rimelig halvferdig og .sis-fila jeg har liggende fungerer ikke for E52 (FP2). Om man hadde jobbet videre med PyPhStats ville det fint kunne gjort det du spør etter... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 http://betalabs.nokia.com/betas/view/conversation Får ikke startet dette på min E72... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hm. Mener å ha latt meg fortelle at det burde virke (den for FP2, ikke eldre E-series), men mulig den ikke er kompatibel. Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Jeg har tidligere brukt PyPhStats, men det var rimelig halvferdig og .sis-fila jeg har liggende fungerer ikke for E52 (FP2). Om man hadde jobbet videre med PyPhStats ville det fint kunne gjort det du spør etter... Heisann, denne har jeg ikke jobbet videre med. Tar gjerne innspill på hva man ønsker i programmet. Det er som sagt et veldig enkelt program.. Skal se om jeg får hentet fram koden iløpet av uken - så burde noe slikt som nevnt over gå raskt. @Sigmund_Freud: Jeg sitter ikke på en FP2 telefon. Kunne du si meg hvorfor den ikke fungerer. Er det i installasjonen den ikke fungerer eller er det når man starter selve programmet? //T Endret 25. januar 2010 av twhoffma Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Enkelt, men nyttig program. Har faktisk brukt det en del. Tar gjerne innspill på hva man ønsker i programmet. Det er som sagt et veldig enkelt program.. Skal se om jeg får hentet fram koden iløpet av uken - så burde noe slikt som nevnt over gå raskt.Ønskeliste sier du? Skal prøve å begrense meg... Circa-kostnad - ca hvor mye har jeg brukt. - Bonus: innstilling for å oppgi inkluderte ringeminutter og meldinger. Historie - mulighet til å se på tidligere måneder. - Bonus: graf med utviklingen måned for måned. Hadde vel ikke gjort noe om programmet hadde litt mer "S60-feeling", men jeg regner med at GUI på mobil er langt verre enn ellers så det er det vel ikke vits å se på det en gang. Jeg sitter ikke på en FP2 telefon. Kunne du si meg hvorfor den ikke fungerer. Er det i installasjonen den ikke fungerer eller er det når man starter selve programmet?Når man starter programmet blir en del av skjermen hvit i omkring et halvt sekund før programmet avsluttes. Venstre: PyPhStats 1.0 på en Nokia E51 (S60v3 FP1). Midten og høyre: forsøk på å kjøre PyPhStats 1.0 på en Nokia E52 (S60v3 FP2). Kan det ha noe med hvilken Python-versjon telefonene kjører? På E51 har jeg selv installert PyS60 1.9.4 mens E52 leveres med 'Python for S60 2.0'. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hm. Mener å ha latt meg fortelle at det burde virke (den for FP2, ikke eldre E-series), men mulig den ikke er kompatibel. Jeg får det ikke til og fungere hvertfall, det starter "nesten" også blir kontaktlisten min ubrukelig. Hvis jeg slår opp i den og skal ringe eller noe annet så bare avsluttes det... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei takk for tipsene, men heter programmet PyPhStats ? Fant ingenting da jeg googlet... Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg skulle gjerne hatt et program jeg kan lage quiz'er med (i utdanningsøyemed) på dataen, og kjøre disse på telefonen min, Nokia N97. Noen som vet om noe slikt? Helst med litt funksjoner å velge i blant quiz-alternativene. Om det er noen som kan kode, så kan jeg alltids betale en liten slant for at noen utvikler et slikt program Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg savner også muligheten for tidsinnstilte profiler på N97. Noen som vet om en app som fikser det? Lenke til kommentar
Inaktiv_bruker1123 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg savner også muligheten for tidsinnstilte profiler på N97. Noen som vet om en app som fikser det? http://www.drjukka.com/ProfScheduler.html Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Finnes det programvare for å ta opp samtaler uten at man får forstyrrende pipelyder? Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Heisann, Hei takk for tipsene, men heter programmet PyPhStats ? Fant ingenting da jeg googlet... dette er noe jeg utviklet bare for moroskyld, så det har ikke akkurat blitt promotert hardt. Jeg skal legge ut instruksjoner, kode og pakkede versjoner så fort jeg får tilgang til min egen maskin. Det var tydeligvis sneket seg inn en bug i selve python for s60 som gjorde at det krasjet, men jeg har funnet en liten vei rundt. Det kommer nok til å ta en liten stund før jeg får gjort mye videreutvikling med det - bluetooth på maskinen min er litt kranglete :'-( //T Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det noe som jeg kan fjernstyre pc'en gjennom mobilen med? Helst få opp skjermbilde slik at jeg kan se hva folk sier på msn selv om jeg er på kjøkkenet, driteren eller hva det måtte være.. Lenke til kommentar
christerb Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg har også hatt problemer med å få Conversations til å fungere på min e72. Når jeg installerte det og gikk inn i menyen fikk jeg litt sjokk når absolutt alle programmene stod som "åpne". Prøver å starte programmet men skjedde ingenting. Hvis noen har tips til hvordan jeg kan få dette til å fungere , evt tips til andre programmer som gjør at jeg får trådet-sms, så mottas dette med stor takk Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Noen som har et godt råd om et program som erstatter det originale sms programmet så man mer chat liknende utseendet? ser det er flere der ute, men vet ikke hvem som fungerer mest integrert. ideas? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Ser etter et Mahjong spill for min 5800(v5), og da mener jeg ikke mahjong solitaire, men det skikkelige med 4 spillere, slik som dette, bare da for symbian: Samme hvilket språk det er på, så lenge det fungerer bra =) Endret 27. april 2010 av arthoz Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ser etter et Mahjong spill for min 5800(v5), og da mener jeg ikke mahjong solitaire, men det skikkelige med 4 spillere, slik som dette, bare da for symbian: Samme hvilket språk det er på, så lenge det fungerer bra =) Har lett etter det samme selv Android er heldige - de har flere alternativer Si ifra hvis du finner noe //T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå