Gå til innhold

Request etter programmer for Symbian 9.x (S60v3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det finnes et program som lar deg bruke mobilen til å styre pc-en over bluetooth?

 

Disse finnes det flere av..

Om du søker på f.eks Bluetooth remote control for s60v3 bør du da finne noe, husker ikke om det finnes noen gratis varianter men.

 

Ellerså har du et annet program som er litt vanskeligere å sette opp, men der har du mulighet til å få det omtrent som du vil :)

Det heter Salling Clicker! eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Noen som har noen ideer/ønsker til programmer som tar i bruk nett-tjenester (web services), som trafikanten, yr.no, twitter osv?

Nå som det er juleferie så får jeg kanskje tid til å fikle litt i utviklingsmiløet til Symbian, og trenger litt inspirasjon. Alt jeg evnt lager som blir ok kvalitet vil jeg gjøre fritt tilgjengelig.

Endret av deeweef
Lenke til kommentar
Noen som har noen ideer/ønsker til programmer som tar i bruk nett-tjenester (web services), som trafikanten, yr.no, twitter osv?

Nå som det er juleferie så får jeg kanskje tid til å fikle litt i utviklingsmiløet til Symbian, og trenger litt inspirasjon. Alt jeg evnt lager som blir ok kvalitet vil jeg gjøre fritt tilgjengelig.

Hva med en podcast-klient for S60 V.9.3? Nå som Samsung satser på Symbian, mangler en erstatning for Nokia Podcasting.

Lenke til kommentar
Hva med en podcast-klient for S60 V.9.3? Nå som Samsung satser på Symbian, mangler en erstatning for Nokia Podcasting.

 

Glemte å nevne at jeg satser på enkle Java-programmer. Ellers synes jeg det var en glimrende ide. Men, livet er for kort til å kode i C++ :).

Noen som vet om noen andre bra podcatchere til Symbian? Syns Nokia sin er grei, men den vil ikke hente podcaster over 3G....

Lenke til kommentar
Noen som har noen ideer/ønsker til programmer som tar i bruk nett-tjenester (web services), som trafikanten, yr.no, twitter osv?

Nå som det er juleferie så får jeg kanskje tid til å fikle litt i utviklingsmiløet til Symbian, og trenger litt inspirasjon. Alt jeg evnt lager som blir ok kvalitet vil jeg gjøre fritt tilgjengelig.

Live T-bane, buss og trikketider hadde jo vært knall :D

Lenke til kommentar

Den er forsåvidt allerede på lista, men det må gi noe mer enn det å bokmerke sanntidssiden for et stoppested. Å koble det med GPS er jo kult, og har kommet til iPhone allerede, men det er sjelden man får bruk for det.

En ide jeg liker godt er å overvåke sanntid for forsinkelser på favorittholdeplassen(e) og gi alarm når det er relevant for brukeren.

Lenke til kommentar
Jeg kunne tenke meg et program som gjør at jeg kan høre på nrk nett-radio.

Finnes det?

Nokia har lagd et eget program som heter nokia internet radio eller noe sånt, skal finne den på sida dems, evt via "last ned" menyen på mobilen.

Nrk nettradio er vel ikke på lista, men skal være mulig å taste inn adressen selv, om du har den.

Evt finner den via programmet du bruker på pc'n ;)

 

Og programmet er gratis :)

Har hatt et problem med det, det var første gang jeg la det inn.. Fikk ikke lyd.. men etter at jeg slo mobilen av og på, så funka det helt fint!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...