Gå til innhold

Request etter programmer for Symbian 9.x (S60v3)


Anbefalte innlegg

Jeg mener når man skal ringe.. F.eks så skal jeg ringe til moren min da.. Husker starten som f.eks er 95? Skriver inn 95, og får inn en liste over kontakter som starter på 95. Har sett SE som har den funksjonen der, hadde vært veldig praktisk med det på S60V3 også.

Ta en titt på programme SkyeQuiKey. Det har funksjonaliteten du er ute etter, men lister også opp kontaktene som har navn som starter på bokstavene på de tastene du har trykket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Heisann

 

Jeg har en nokia E51, og det eneste jeg ikke er fornøyd med er klokkealarmen.

Jeg trenger en som lar meg:

- bruke mp3 som ringetone

- sette snooze intervall selv (5 minutter som det er på den medfølgende er altfor lite..)

- velge ringevolum (den originale blir altfor høy etter 10 sec..)

 

Prøvde NiceAlarm og den fungerte utmerket, bortsett fra at flere av tastene slutter å funke når den ringer.. (meldingstasten og kontakter-tasten), og mobilen må da restartes for å funke som den skal igjen.

 

Noen som har et program å anbefale? Kan godt betale for det.

 

Er det evt noen mulighet for å endre på den originale alarmen på denne telefonen? er vel s60v3, ver 9.2. Noe registerredigeringslignende eller noe slikt noe som kan dilles med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Bruker divxp player med min e51 og det er bra ja. så litt på coreplayer men en produsent som ikke engang lar deg prøve programmet før de krever 30 dollar for det har jeg ingenting til overs for. divx sitt program spilelr fint av filer jeg allerede hadde ferdigkonvertert til min gamle mp3 spiller, så har et par hundre TV episoder nå som funker 100%. anbefales

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått meg en S60v3 telefon, Nokia 6120 Classic, og jeg har lest at man må bruke et bestemt program for å kunne vise smileyer på en S60 telefon.. Hvilket program er det?

 

Og hva må jeg gjøre for å ha en sms teller og automatisk tastelås på denne telefonen?

 

Trenger jeg Antivirus til denne telefonen?

Lenke til kommentar
Bruker divxp player med min e51 og det er bra ja. så litt på coreplayer men en produsent som ikke engang lar deg prøve programmet før de krever 30 dollar for det har jeg ingenting til overs for. divx sitt program spilelr fint av filer jeg allerede hadde ferdigkonvertert til min gamle mp3 spiller, så har et par hundre TV episoder nå som funker 100%. anbefales

 

Link til download til den divx saken?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Bruker divxp player med min e51 og det er bra ja. så litt på coreplayer men en produsent som ikke engang lar deg prøve programmet før de krever 30 dollar for det har jeg ingenting til overs for. divx sitt program spilelr fint av filer jeg allerede hadde ferdigkonvertert til min gamle mp3 spiller, så har et par hundre TV episoder nå som funker 100%. anbefales

 

Link til download til den divx saken?

 

divx.com :p må registrere deg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

gidder ikke bry mneg med selskaper som:

1: ikek tilbyr trial av programmer

2: har lukket beta der man må krype for å få invitasjon

begge ovenstående kan dra til h, derfor kommer jeg aldri til å bry meg om skyfire :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Selv om selve programmene er installert på minnekortet er det garantert noen filer på telefonen som sier fra hva den skal lete etter på minnekortet, og at det erfor blir problemer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...