Βlur Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Resco Photo Viewer er et alternativt galleriprogram. Jeg har brukt det veldig lite, men det er i alle fall bedre enn Nokia's innebygde. Lettere å få oversikt over bildene synes jeg i alle fall. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Resco Photo Viewer er et alternativt galleriprogram. Jeg har brukt det veldig lite, men det er i alle fall bedre enn Nokia's innebygde. Lettere å få oversikt over bildene synes jeg i alle fall. Støtter denne. Går også raskt å zoome inn og ut. Alt føles egentlig veldig smooth. Lenke til kommentar
Ravenous Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Resco Photo Viewer er et alternativt galleriprogram. Jeg har brukt det veldig lite, men det er i alle fall bedre enn Nokia's innebygde. Lettere å få oversikt over bildene synes jeg i alle fall. Støtter denne. Går også raskt å zoome inn og ut. Alt føles egentlig veldig smooth. Link? btw, gratis? Endret 13. mai 2008 av Ravenous Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Resco Photo Viewer er et alternativt galleriprogram. Jeg har brukt det veldig lite, men det er i alle fall bedre enn Nokia's innebygde. Lettere å få oversikt over bildene synes jeg i alle fall. Støtter denne. Går også raskt å zoome inn og ut. Alt føles egentlig veldig smooth. Link? btw, gratis? Husker ikke om det er gratis, fant det i hvert fall gratis på et forum. Tror jeg har det på PC-en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+34151345 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg er på jakt etter en programkombo ala DVD Profiler Altså ett program som lar meg lage en database over filmene mine. Jeg vil ha programmet på pcen når jeg skal oppdatere. og når jeg er ferdig , vil jeg synce den med et tilsvarende program på mobilen. DVD Profiler er genialt det, men det har ingen kllient til Symbian dessverre. Noen som vet om noe lignende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Collectorz.com movie collector lar det eksportere til diverse - ikk edirekte til symbian men til HTML som er mer universalt. bruker det selv og har en profil for å spytte ut html filer som passer skjermen til nokia n800 internet tablet, noe likninde burde gå an for symbian selv om det ikke vil være 100% fancy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+34151345 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 De fleste programmene for den slags har den muligheten. Jeg har tenkt på det, men det er ikke det jeg vil ha. det gir meg ikke den søkbarheten jeg er ute etter, heller ikke gir den meg muligheten til å gjøre endringer direkte med den kopien som er på mobilen. Takk likevel. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Trenger en god SSH-client for min N95. Tips? Leter også etter et program for å se hvor mange mobilceller det er hvor jeg befinner meg, tror jeg har hørt om et slikt program. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Leter også etter et program for å se hvor mange mobilceller det er hvor jeg befinner meg, tror jeg har hørt om et slikt program. Programmet heter celltrack. Om det fungerer på N95 vet jeg ikke, men den fungerer på N80 i hvertfall. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Takk Får teste ut denne. Fant en PuTTY SSH-client for N95. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Er ute etter et program som gjør at når du skriver f.eks "95" på mobilen så får du en liste over alle de kontaktene dine som starter på det. Ser at SE har det, men jeg har Nokia og ønsker meg også det.. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er ute etter et program som gjør at når du skriver f.eks "95" på mobilen så får du en liste over alle de kontaktene dine som starter på det. Ser at SE har det, men jeg har Nokia og ønsker meg også det.. Ja, det har Windows Mobile også. Ekstremt praktisk, spesielt når du skal velge avsender ved SMS. Jeg slenger meg på, hadde vært et must å ha dette programmet her! Ellers så er jeg ute etter psiloc irRemote til s60v3, finner den kun til S60/40! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er ute etter et program som gjør at når du skriver f.eks "95" på mobilen så får du en liste over alle de kontaktene dine som starter på det. Ser at SE har det, men jeg har Nokia og ønsker meg også det.. Ja, det har Windows Mobile også. Ekstremt praktisk, spesielt når du skal velge avsender ved SMS. Jeg slenger meg på, hadde vært et must å ha dette programmet her! Det er innebygd i S60 v3. Når jeg skriver deler av et navn i feltet på sms, kommer det opp en liste over mulige kontakter Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er ute etter et program som gjør at når du skriver f.eks "95" på mobilen så får du en liste over alle de kontaktene dine som starter på det. Ser at SE har det, men jeg har Nokia og ønsker meg også det.. Ja, det har Windows Mobile også. Ekstremt praktisk, spesielt når du skal velge avsender ved SMS. Jeg slenger meg på, hadde vært et must å ha dette programmet her! Det er innebygd i S60 v3. Når jeg skriver deler av et navn i feltet på sms, kommer det opp en liste over mulige kontakter Automatisk? Jeg har N95 8gb som tilsynelatende kjører v3, men jeg må skrive inn litt av navnet, så trykke valg>sjekk kontakter, så finner den navnet automatisk uten å vise meg noen liste. Tips? Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Her er psiloc ir remote for s60v3 http://m.psiloc.com/en/Application,262308,Psiloc+irRemote Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 I til feltet i meldinger skriver du feks v og trykker valgtast(midt-tasten) og da kommer alle kontakter som du har på v opp på en liste. Skriver du an og trykker valgtast kommer alle som samsvarer med an. Osv... Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 I til feltet i meldinger skriver du feks v og trykker valgtast(midt-tasten) og da kommer alle kontakter som du har på v opp på en liste.Skriver du an og trykker valgtast kommer alle som samsvarer med an. Osv... Aha, tusen takk! Er ny til S60 skjønner du Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er ute etter et program som gjør at når du skriver f.eks "95" på mobilen så får du en liste over alle de kontaktene dine som starter på det. Ser at SE har det, men jeg har Nokia og ønsker meg også det.. Ja, det har Windows Mobile også. Ekstremt praktisk, spesielt når du skal velge avsender ved SMS. Jeg slenger meg på, hadde vært et must å ha dette programmet her! Det er innebygd i S60 v3. Når jeg skriver deler av et navn i feltet på sms, kommer det opp en liste over mulige kontakter Jeg mener når man skal ringe.. F.eks så skal jeg ringe til moren min da.. Husker starten som f.eks er 95? Skriver inn 95, og får inn en liste over kontakter som starter på 95. Har sett SE som har den funksjonen der, hadde vært veldig praktisk med det på S60V3 også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg mener når man skal ringe.. F.eks så skal jeg ringe til moren min da.. Husker starten som f.eks er 95? Skriver inn 95, og får inn en liste over kontakter som starter på 95. Har sett SE som har den funksjonen der, hadde vært veldig praktisk med det på S60V3 også. Ja vet hva du mente, jeg siktet til han som nevnte SMS. uanett, hvorfor lagrer du ikke bare hurtinummer? jeg har de mest ringte nummerene på tast 2-9, så holder jeg bare inne for å ringe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Google ga lite svar på denne så har få forfåpninger, men prøver lell: Finnes det en rss leser der man kan få feedene på aktiv ventemodus? Har det på min N800 internet tablet, bruker den til å spore pakker fra posten, hadee vært kjekt å ha på mobilen og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå