Gå til innhold

Request etter programmer for Symbian 9.x (S60v3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønskeliste:

 

1. Program som viser sms-historikk som i chat vinduer.

Altså under hver andre i kronologisk rekkefølge,

som for eksempel iPhone.

 

2. En klokke som kan kjøres som skjermsparer, som både viser

tiden digitalt og analogt..

 

3. Offisiell Youtube-app for n82

 

4. Nedtellings- og opptellings-app (stoppeklokke)

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar

ja jeg også leter etter en musikkavspiller da jeg syns den som fulger med ikke er så bra..

 

og jeg det hadde også verdt fint med en programm som spilte av mange forskjellige videofiler.. Edit: det fins vel ikke frostwire å ell? Hehe funker ikke å laste ned mp3 fra meldings og ringe toner tråden her det nettleser'n opera mini...

Endret av eirik845
Lenke til kommentar
Ønskeliste:

 

1. Program som viser sms-historikk som i chat vinduer.

Altså under hver andre i kronologisk rekkefølge,

som for eksempel iPhone.

 

2. En klokke som kan kjøres som skjermsparer, som både viser

tiden digitalt og analogt..

 

3. Offisiell Youtube-app for n82

 

4. Nedtellings- og opptellings-app (stoppeklokke)

 

1. http://www.nokia.com/A4568203

 

2. -

 

3. http://www.intomobile.com/2008/01/24/offic...son-phones.html

 

4. http://www.smartphoneware.com/timer-for-s6...ion-product.php

Lenke til kommentar
Jeg ser etter en ny medieavspiller. Den som kommer med N82 er udugelig. Spiller ikke engang sangene på et album i riktig rekkefølge...

 

EDIT: Altså en musikkspiller. Itunes for mobilen på en måte.

Det finnes haugevis av mediaspillere til Symbian. Eksempler er:

* Mobioloa

 

* Lonelycat Jukebox

 

* Lonelycat smartmovie

 

* Oggplay

 

* x-sound

 

* Pocket Ogg

 

* DivX player

 

Du får sjekke selv hvilke av disse som er gratis og hvilke som koster $$.

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

Jeg har et par spørsmål vedrørende programvarer til min Nokia E51:

 

Finnes det en mobil-nettleser som støtter video? (tenker da på flash,WMP,og AVI-filer som vises på diverse nettsider. For eksempel youtube, newgrounds etc.) Har installert Flash Lite 3 (developer version) på mobilen min, da jeg trodde at dette ville hjelpe meg å se video via nettleseren min (forøvrig standard-leseren på telefonen).

 

Finnes det en media-spiller som håndterer både WMP og AVI-format? Med dette tenker jeg på muligheten til å overføre vanlige snuter eller filmer til mobilen uten å måtte konvertere alle først.

 

 

Telefonen min kommer med Realplayer "Direkteavspilling" er et alternativ. Vil dette si å kjøre en stream? Finnes det eventuellt noen streame-klienter til S60?

 

 

Til slutt vil jeg spørre om noen har en link til nedlasting av Windows Live Messenger til min mobil? Er jo freeware til PC og Mac, så det må vel finnes en installasjonsfil til telefon et sted også? Ønsker ikke Live messenger som man betaler et fast beløp for per måned, men en der man kan koble til via et trådløst aksesspunkt.

 

Håper disse spørsmålene blir besvart. Har fått mye hjelp og info om andre programmer i denne tråden, så takk!:)

Lenke til kommentar
Med locr.com kan du geo tagge bilder. Funker kjempe bra!

 

Det finnes også en norsk variant til Locr som tidligere er omtalt her på amobil

www.mygeolog.com

 

http://www.amobil.no/artikler/nytt_nettsam...gps-mobil/45725

 

Har blitt gjort en relansering i feb08 med noen nye features på siten, samt at selve mobilapplikasjonen har mange bra features utvover geotagging. Her kan man microblogge og invitere venner i sin community direkte fra mobilen. Man kan oppdattere status og legge ved lokasjon i forhold til hvor man befinner seg der og da. Tjenesten er på beta stadiet, men funkerer meget godt mot N series til Nokia, støtter også sonyericsson telefoner.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
I s60v3fp1 så finnes jo programmet Hurtigvalg (Ligger under Verktøy->Verktøy i v20)

Viste jeg ikke. Aldri vært inne på verktøy -> verktøy mappen før :p .

 

EDIT: Går jo bare ann å lage snarveier til å ringe til folk. Jeg mener snarveier til f eks musikk, spill osv. Husker jeg kunne dette på min veldig gamle Siemens C60.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg trenger ett musikkprogram til min N82 siden den innebyggde musikk avspilleren sluttet å virke. Det må være freeware. Gjerne link til nedlastning siden jeg ikke føler meg trygg på hvilke filer jeg trenger/fil etternavn.

Lenke til kommentar

takk...

 

Edit: fikk denne når jeg skulle signe programmet

Your request has failed. Reason:

- Developer Certificates will be ENABLED for users who have a Publisher ID ONLY. (during GMT office hours)

- ONLY if you used a Publisher ID to create a .csr file with the DevCertCreate tool will you be able to use Open Signed Offline to create a Developer Certificate.

- Developer Certificates are currently DISABLED for users without a Publisher ID. Users who DO NOT have a Publisher ID CANNOT request Developer Certificates or use Open Signed Offline.

- Open Signed Online and Offline for users without a Publisher ID will NOT be available temporarily, an update will be provided during Week beginning 25th Feb

- If you have recently obtained a Publisher ID and are unable to create a Developer Certificate using Open Signed Offline please request support through the Symbian Signed forum on the Symbian Developer Network

 

EDIT2: noen som kan hjelpe meg med å få den signert?

Endret av AyeGee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...