King_Canute Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg er på utkikk etter et simpelt tegneprogram til s60v3. De eneste kriteriene jeg stiller er mulighet for å tegne i farger, samt lagringsfunksjonalitet. Jeg er også på utkikk etter et program som gjør at jeg kan bruke kameralyset som lommelykt. Finnes det noen programmer som lar meg styre dette lyset? Telefonen er en N95 8GB. Tegneprogram kjenner jeg ikke til, men lommelykt finnes. Du kan bruke gratis programmet S60SpotOn. Dette prg gir deg mulighet til enten å bruke blitzen eller skjermen som lyskilde. S60SpotOn og mange programmer flere finner du forresten i tråden Anbefalte programmer til S60 3 rd ed. Listen som finnes der føler jeg er litt utdatert, noen linker funker ikke lenger, og noen av programmene fungerer ikke på N95 8GB. Testet en MSN variant, og den fungerer ikke utenfor kina stod det Kanskje noen har link til noen gratis programmer til N95 8GB? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er ute etter et program som geotagger bildene som er tatt med mobilen. Også er jeg ute etter et program som gjør at jeg kan bruke kameralyset på min Nokia 6110 som "lommelykt" Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Også er jeg ute etter et program som gjør at jeg kan bruke kameralyset på min Nokia 6110 som "lommelykt" Side 9 i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=10342672 Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne det lille programmet som kan vrenge på bildene man tar på mobilen? Face warp heter programmet og finnes på Nokia sin nye Mosh side... http://mosh.nokia.com/content/4066ED8543A6...040050A443022A1 Endret 19. januar 2008 av tulling03 Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Også er jeg ute etter et program som gjør at jeg kan bruke kameralyset på min Nokia 6110 som "lommelykt" Side 9 i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=10342672 Den funker ikke på Nokia 6110.. Har prøvd det Lenke til kommentar
0lav Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Med locr.com kan du geo tagge bilder. Funker kjempe bra! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Tips til SMS counter program? SMS diary er rett og slett for dårlig. Noen som vet om et program? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei Finnes det noe billigere og eller bedre alternativ til quick office når det gjelder tekst behandling? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei Finnes det noe billigere og eller bedre alternativ til quick office når det gjelder tekst behandling? Ikke billigere, men bedre alternativ kan være Quick Office Premier, eller Office Suite 4. Som nevnt, disse er ikke gratis. Vet ikke om noen andre gratis alternativer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Noen som vet når firmware update kommer til n82? Er litt plagsomt at man ikke kan høre på musikk mens man er på msn Lenke til kommentar
dotmp3 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen som vet når firmware update kommer til n82? Er litt plagsomt at man ikke kan høre på musikk mens man er på msn http://www.symbian-freak.com/news/008/01/n...ew_firmware.htm Vet ikke om den hjelper deg noe særlig, bare leste den for et par dager siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Prøvde faktisk med msn i går, og da var den mye mere stabil (uten firmware update) så det er mulig det var en mindre bug enn antatt. hvis ikke telenor var ustabil den natta. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg er på utkikk etter et simpelt tegneprogram til s60v3. De eneste kriteriene jeg stiller er mulighet for å tegne i farger, samt lagringsfunksjonalitet. Jeg er også på utkikk etter et program som gjør at jeg kan bruke kameralyset som lommelykt. Finnes det noen programmer som lar meg styre dette lyset? Telefonen er en N95 8GB. Tegneprogram kjenner jeg ikke til, men lommelykt finnes. Du kan bruke gratis programmet S60SpotOn. Dette prg gir deg mulighet til enten å bruke blitzen eller skjermen som lyskilde. S60SpotOn og mange programmer flere finner du forresten i tråden Anbefalte programmer til S60 3 rd ed. Hei. Takk for de mange gode tipsene du har kommet med til meg og andre i denne tråden! S60SpotOn ga meg bare muligheten til å bruke det langt svakere røde lyset som lyskilde, og ikke selve blitslampen. Vet du om noen andre programmer som kan gjøre det samme på Nokia n95 8GB? Ellers leter jeg fortsatt etter et tegne/bildebehandlingsprogram til s60, er det noen som har sett noe til dette? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei. Takk for de mange gode tipsene du har kommet med til meg og andre i denne tråden! S60SpotOn ga meg bare muligheten til å bruke det langt svakere røde lyset som lyskilde, og ikke selve blitslampen. Vet du om noen andre programmer som kan gjøre det samme på Nokia n95 8GB? Jeg leter selv etter et program som gir meg muligheten til å bruke blitz-lampen på N95 8GB. Jeg har prøvd flere programmer som visstnok skal få den til å lyse, men som kun får det røde lyset til å lyse. Si fra hvis du kommer over et. Jeg har prøvd et som heter NiceLight og det fungerte heller ikke, men det får hele skjermen til å lyse skikkelig hvitt som fungerer "ok". Ellers leter jeg fortsatt etter et tegne/bildebehandlingsprogram til s60, er det noen som har sett noe til dette? Det finnes et program som heter PhotoRite og et som heter PhotoArt som er meget bra til bildebehandling. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Enkelt spørsmål: Ålreite gratisspill til Nokia N93? Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvilken msn klient anbefales til bruk på e61? Har jo prøvd live messenger men det fungerte ganske dårlig syntes jeg... Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvilken msn klient anbefales til bruk på e61? Har jo prøvd live messenger men det fungerte ganske dårlig syntes jeg... IM+ er ganske bra men det er ikke gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CJjYZ1fR Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg ser etter et program for å vise TV-guide til kanaler vi får inn i Norge. Gjerne med mulighet for å markere programmer og få melding før de starter (på gitte intervaller). Har googla litt etter det, men ikke funnet noe bra. Noen som vet om dette finnes? Lenke til kommentar
dotmp3 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Enkelt spørsmål: Ålreite gratisspill til Nokia N93? Noen anbefalinger? mosh.nokia.com Mange gratis spill Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 - Program som erstatter kontaktlisten med en T9-liknende funksjon, slik at cecolon blir 2326566 istedet for å trykke hver knapp ørten ganger. - Stoppeklokke etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå