Gå til innhold

LOTRO kas class er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående Lore-masters: ikke lurt å velge om du vil ha noe enkelt! Brukte to dager til lvl 10 med LM. Min champ er på lvl 6 nå, men har brukt mye mindre tid på ham. Han er faktisk blitt Wary, men lm'en har aldri hatt en sjanse på de tittelene.

 

Jeg ANGRER ikke på at jeg valgte LM men det er vanskelig. lvl 26 nå, og da har jeg spilt siden spillet kom ut -en halv til halvannen mnd pga ferie og slikt. Når du kommer i høyere lvl'er blir LM morsommere. Du dør ikke SÅ fort lenger.

 

Det som er vanskelig er jo at Pet av og til blir dum og ikke gidder å angripe. Desuten er spellsa dine sterkere en pet sine så mob angriper deg nesten uansett. Straks pet bruker aggro-drag eller noe angriper mob han, to sekunder senere er'n tilbake på deg pga. angrepet mitt.

 

Fellow kan også være vanskelig. Er det ikke en guardian med kan du være sikker på at mob'n angrper deg! Irriterende når du kjemper mot mobs på høye lvl'r

 

Jeg sier ikke "IKKE velg LM", jeg sier at du ikke får inntrykk av en class ORDENTELIG før på lvl 15-30. Du vil alltid bli angrepet av mobs, men på høyre lvl'er har du spells og utstyr som gir deg mer morale og beskytter deg bedre. Jeg vil anbefalle LM's, spesielt elves, å satse på Vitality i utstyr. Det gjør i alle fall jeg for jeg har ALDRI hatt lite power..

 

Håper det jeg skrev ikke var for rotete og at det ikke ga deg et negativt LM-bilde. Å spille LM er vanskelig, gøy og utfordrende. Kjekt å ha en LM på høy lvl å forhøre seg med. Fant ut det i lvl 11 tror jeg det var. Kan godt gi deg LM-råd fordi som trenger ;) Som sagt, navnet på LM'en min er Kuriados ;)

 

See you in game :D

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Lore-master:

Man har mest morale mens elf har bedre agility og jeg tror du får mer power med en elf (husker ikke)...

LM's har i utgangspunktet mer power enn eks guardian fra start av! Guard har health for å beskytte de andre, men LM skal jo stå bak og buffe , debuffe og hitte litteranne, dermed trenger de mer power :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...