Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

medisinskt spørsmål. håper på raske svar

papirvann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
prøv :p

8675299[/snapback]

oppfordrer du virkelig til det? jeg blir rolig av å svelge dem. jeg har prøvd fordi at jeg kanskje har ADD eller ADHD. jeg blir rolig og lurer på om folk uten sykdommen også blir det.

blir hyper av sniffing.

Endret av naits360
Lenke til kommentar

Du blir hyper hvis du ikke har og rolig hvis du har ...

2 av vennene mine prøvde, begge to opplevde forskjellig virkning, han ene spurte om han skulle feie gulvet i klassen og masse andre ting (veeeldig ulikt han) og han andre ble helt propel

Lenke til kommentar

takk for svarene! jeg har bare tatt en anbefalt dose, hjertet slår fortere, og jeg får nok ikke sove så bra, men jeg har hørt at det også skjer med de som har ADHD.

jeg er ikke sur lenger, men kjenner meg litt rar i hodet.

jeg får prøve en annen gang å ta flere å se hva som skjer.

jeg er ikke mere pretsom slik som jeg blir av sniffing, men da tar jeg jo flere.

Endret av naits360
Lenke til kommentar

ADHD er en alvorlig psykisk lidelse som påvirker livet ditt i stor grad. Har man mistanke om at man selv, eller noen nær har denne lidelsen så burde man sette av tid til å finne ut. Lider man av dette så må man ikke bare gå på medisiner resten av livet, man må også ofte forandre hverdagen en del. Så det er faktisk ikke noe å ta alt for lett på. Måten du legger opp livet ditt etter en sånn diagnose kan hjelpe deg, eller gjøre ting verre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...