papirvann Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 hvis noen som ikke har ADHD svelger ritalin, vil de da bli rolig eller hyper? nei dette handler ikke om å ruse seg, mere som en test om man har ADHD. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) prøv 8675299[/snapback] oppfordrer du virkelig til det? jeg blir rolig av å svelge dem. jeg har prøvd fordi at jeg kanskje har ADD eller ADHD. jeg blir rolig og lurer på om folk uten sykdommen også blir det. blir hyper av sniffing. Endret 22. mai 2007 av naits360 Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 tenker det er best å ligge unna tbh Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Du blir hyper hvis du ikke har og rolig hvis du har ... 2 av vennene mine prøvde, begge to opplevde forskjellig virkning, han ene spurte om han skulle feie gulvet i klassen og masse andre ting (veeeldig ulikt han) og han andre ble helt propel Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) takk for svarene! jeg har bare tatt en anbefalt dose, hjertet slår fortere, og jeg får nok ikke sove så bra, men jeg har hørt at det også skjer med de som har ADHD. jeg er ikke sur lenger, men kjenner meg litt rar i hodet. jeg får prøve en annen gang å ta flere å se hva som skjer. jeg er ikke mere pretsom slik som jeg blir av sniffing, men da tar jeg jo flere. Endret 22. mai 2007 av naits360 Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hm, er det lov å diskutere ting som potensielt kan sees på som farlig? Anyways anbefaller ikke å mixe denne medisinen med alkohol ... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Motsatt effekt på en som ikke har ADHD. Et legemiddel man ikke burde ta uten legeråd. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Tror det er endel feildiagnostisering ute å går. Brannfakkel! Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Motsatt effekt på en som ikke har ADHD. Et legemiddel man ikke burde ta uten legeråd. 8676616[/snapback] for å finne ut om man har ADD/ADHD så må man innom BUP og jeg har ikke tid, vil vite det før jeg drar. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 ADHD er en alvorlig psykisk lidelse som påvirker livet ditt i stor grad. Har man mistanke om at man selv, eller noen nær har denne lidelsen så burde man sette av tid til å finne ut. Lider man av dette så må man ikke bare gå på medisiner resten av livet, man må også ofte forandre hverdagen en del. Så det er faktisk ikke noe å ta alt for lett på. Måten du legger opp livet ditt etter en sånn diagnose kan hjelpe deg, eller gjøre ting verre. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ikke ta "bare" anbefalt dose. Det er alt for mye å ta uten at du har trappet opp. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Ikke ta "bare" anbefalt dose. Det er alt for mye å ta uten at du har trappet opp. 8683809[/snapback] jeg har jo sniffa endel ganger i noen måneder nå så jeg har trappa opp på et vis. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 faen veldig få som tror at jeg har det, men skal få dt skjekket. kjekt å selv hvite at jeg har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg