sirSnoll Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei Jeg har en Samsung SyncMaster 213T LCD-skjerm. Når jeg spiller spill, (f.eks. FlatOut2, SWAT 4, Battlefield, Trackmania) blir skjermen svart et par sekunder før den kommer tilbake. Dette skjer flere ganger i minuttet og er svært frustrende. Det går ikke an å spille noen spill utenom FM 07, da dette virker og ikke har dette problemet. Hva er det som kan være galt? Jeg har prøvd med flere VGA-kabler og DVI-kabler uten forskjell. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Det er en feil dem har som man ikke får fikset uten å sende inn skjermne og en sabla papirmølle. Min skjerm ble bedre etter hvert. Problemer med DVI-signaler fordi dem ikke har nyeste firmware. EDIT: HW link Endret 22. mai 2007 av War Lenke til kommentar
sirSnoll Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Takk for link, men dette skjer også ved bruk av VGA-kabel. Skjermkortet mitt er et ATI Radeon 9800 Pro. EDIT: Vurderer å kjøpe en ny skjerm uansett, noen som har noen forslag? Endret 22. mai 2007 av sirSnoll Lenke til kommentar
War Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Sansynligvis firmware uansett kabel. Man får ikke fikset det selv men på min pc forsvant det etter 3 mnd. Lenke til kommentar
sirSnoll Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Ok, men forslag til ny skjerm anyone? (19-tommer til 23). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå