Gå til innhold

Pokerfjes - Hva syntes dere om programmet?

Anbefalte innlegg

I dag var premieren, og jeg må si at jeg egentlig er skuffet.

Jeg trodde det skulle bli noe som at de måtte analysere hverandres ansiktsuttrykk når de fikk vite svaret eller lignende, er ikke sikker. I denne serien ble det ikke noe tid for at folk skulle få analysere hverandre, de snakket litt i starten, men så forsvant alt av samtaler, og det eneste vi fikk høre var: "Hadde en kjempegod runde", hver runde...

Akk så kjedelig, trodde det skulle bli hvertfall litt spennende, når programmet heter Pokerfjes. Tenkte på noe intensivt slik som poker, der de faktisk kan se på hverandre mens de spiller...

Fant ikke riktig forum for dette, move me if ya can!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var grei underholdning det. Syntes også den dissingen var i slappeste laget,bare snakk om hvem som var ung og hvem som var gamle og hva dette betydde.

Forresten,det gikk da et program på nrk2 før som var helt likt,bare ikke i et så stort og fancy og uten intervjuer?Ganske sikker på at jeg husker noe sånt.

Lenke til kommentar
Elendig konsept. Kommer aldri til å se det igjen. Er dette noe Tv2 har utviklet på egenhånd, eller noe som er kjøpt inn fra utlandet? Kan ikke se hvordan dette kan ha fungert i det hele tatt.

8697341[/snapback]

Som jeg sa er det kjøpt fra NRK.

Lenke til kommentar
Elendig konsept. Kommer aldri til å se det igjen. Er dette noe Tv2 har utviklet på egenhånd, eller noe som er kjøpt inn fra utlandet? Kan ikke se hvordan dette kan ha fungert i det hele tatt.

8697341[/snapback]

Som jeg sa er det kjøpt fra NRK.

8697500[/snapback]

Det sa du ikke. Du sa at du mente å huske at nrk2 hadde sendt et slik program.

Lenke til kommentar
Jeg synes deltakerne burde ha stått i en sirkel, slik at de så hverandre hele tiden. Hun dama som vant premiéren hadde jo ikke pokertryne i det hele tatt. Hun gliste med hele seg når hun visste svaret. Konseptet er spennende, men ikke helt ferdigutviklet.

8697354[/snapback]

Pokerfjes eller Pokerface sendes i åtte land inkludert Norge..

Jeg syns dette var helt greit program, men absolutt ikke slik jeg hadde forventet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...