normal Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Har en Pentium 233mmx på et hovedkort som ikke støtter 75 eller 83mhx bus.. kun 66mhz som høyeste! Kjedelige greier. Men vent, har jo sett mangen av disse "triksene" som kan utføres på diverse slot1 hovedkort., fcpga celeron prosessorer osv. Man kan utføre visse modifikasjoner der man oppnår høyere busshastighet, spenninger og jeg vetikke hva mer. Noen som kjenner noen fornemmelser dale fram i hodet? Finnes det lignende triks på socket 7 prosessorer? Hadde vært kjempegreier om noen kunne kommet med noen råd. Lenke til kommentar
milamber Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Har ikke så veldig greie på slike ting, men jeg syntes det hørtes ut som en interressant sak å sjekke ut, så jeg søkte litt her og der på nettet. Fant en side som muligens kan hjelpe deg http://home.netvigator.com/~alexcat/ Lenke til kommentar
milamber Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 By the way. Søkte med "Socket 7 upgrade" i Yahoo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå