Gå til innhold

La oss dele noen fremtidsplaner, og kanskje noen gode begrun

Evleos

Hva blir din neste amd prossesor?  

1. 1. Hva blir din neste amd prossesor?

• Amd Barton
      9
    • En rimlig modell av T-Bred B, for aa klokke den laaaaaaangt!!
      15
    • ... Samma f**n det vel?
      6
    • Hammer! jeg har god tid, salt i magen...
      16
    • Blir nok aldri noen AMD cpu for meg! lenge leve de sterkeste!!
      22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt intell, nå har jeg AMD og neste gang blir det intel igjen, om ikke noe stort skjer tror jeg. Er litt lei av AMD selv om det funker dritbra...

Og det blir nok heller ikke et Geforce kort tror jeg, er litt lei av dem, men det skranter ikke på driverne der :wink: .

Da gjør det ikke noe om du kjøper et billig kort med dårlige drivere

Lenke til kommentar
PROBLEMET med amd maskiner er at de stadig nærmer seg vannets kokepunkt når d gjelder temp.

Jo hæyere temperatur, jo mer kjøling trenger man.

Ikke alle har penger nok til å invistere i vannkjøling og da må man ta til takke med en delta ;)

Jeg klarer greit å kjøle en prosessor som lager noe rundt 80 watt.. da skal jeg f*** meg klare å kjøle en XP1800 Tbred også.

AMD er jo ikke så varme alle n00bs tror den er.

Asus hovedkorta måler jo inni core, intel gjør jo ikke det, kan jo ikke sammenline temps da. "Uff, AMD prosessoren min ligger jo på 75 grader load." Sånne tilfeller er jo alltid en brukerfeil, enten feilmontert kjøler, ikke goop eller rett og slett en dårlig kjøling som ikke møter kravene.

Lenke til kommentar

Jeg skal ha meg en AMD XP2400+ så snart prisen synker litt. Gidder ikke betale særlig mer enn tusenlappen. Og ja, den skal klokkes laaangt! 8)

PS#1. I dag har jeg en overklokket og voldtatt AMD T-bird 1.4GHz..

PS#2. Intels prosessorer lager like mye varme som AMD sine. Det handler bare om å få vekk varmen. Intel har bl.a. større areal på kjernen.. Men AMD tåler flere varmegrader enn Intel så det går opp i opp. Min T-bird ligger i uoverklokket tilstand på 35 grader. Det er en av AMDs varmeste, men den er kjølig pga. lav kabinettemperatur og en fin Alpha Pal 8045. Lenge leve AMD!!!

Lenke til kommentar
sitter på en celeron 700 nå og merker et flere og flere spill har begynt å lagge,har tenkt på hammer men jævelene utseter det stadig vekk,så det blir en xp1700/1800 t-bred på meg og klokke laaaangt.

Lykke til!

Håper du smører deg med mye tålmodighet, go' vilje og et godt vannkjølingssett, de xp'ene rundt 18/1900 er de vanskligste cpu'ene å overklokke på leeenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...